Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Cuprins

3.3 In ce consta asistenta de voiaj?

PDF Printeaza

Detinatorii de carduri premium beneficiaza de o serie de servicii dedicate pentru a le face calatoria mai usoara, aproape indiferent de destinatie. Optiunile disponibile difera de la o banca la alta, in functie de programele selectate de emitent.  

In pricipal, sunt incluse servicii de informare anterioare calatoriei. Acestea sunt disponibile 24 de ore din 24, apeland numarul de telefon inscris pe voucher-ul de asigurare primit o data cu cardul. Clientii pot afla detalii despre documentele necesare in tara de destinatie – viza, pasaport, reglementarile vamale, cursul de schimb si informatii cu privire la ambasadele si consulatele existente in tara unde urmeaza sa ajunga. 

In plus, serviciile de asistenta de voiaj pot acoperi toate costurile in cazul in care este necesara intoarcerea de urgenta in tara. Evenimentele acoperite sunt aparitia unui prejudiciu asupra locuintei, imbolnavirea grava sau decesul unei rude apropiate sau aparitia unei probleme care afecteaza situatia companiei. 

In cazul imbolnavirii sau a unei vatamari corporale care nu permite continuarea calatoriei, serviciul atasat cardului poate acoperi contravaloarea biletului de avion pentru persoana care urmeaza sa efectueze deplasarea in locul detinatorului de card. 

Beneficiile nu se opresc insa aici. La solicitatea clientului, societatea de asistenta va transmite catre persoana desemnata orice mesaj in legatura cu o situatie de urgenta aparuta pe parcursul calatoriei in strainatate. In cazul pierderii sau furtului unor documente esentiale – pasaport, viza de intrare sau bilet de avion - serviciul de asistenta va ajuta clientul sa indeplineasca toate formalitatile necesare pe langa autoritatile locale pentru inlocuirea documentelor. Iar la pierderea sau furtul cardului, clientul poate primi un avans de cateva mii de euro pentru a face fata cheltuielilor imediate, aparute intr-o situatie de urgenta. O varianta suplimentara pusa la dispozitia posesorilor de carduri Gold care au nevoie urgenta de numerar in urma unui incident pe durata calatoriei este facilitarea transferului unei sume de pana la 5.000 euro de la o ruda sau prieten.  

Pierderea bagajelor este, de asemenea, acoperita. Daca au fost trimise intr-o destinatie gresita de un transportator public, serviciul de asistenta va contacta institutia respectiva si se va ocupa de trimiterea bagajelor. Costurile, daca exista, vor fi insa suportate de client. El poate solicita ulterior recuperarea lor de la compania aeriana sau de la agentia de voiaj.

Pentru a beneficia de aceste servicii, este obligatoriu ca biletele de calatorie sa fie achitate cu cardul.


Vocea clientului

Cele mai comentate

BCR

247 Opinii

CEC Bank

214 Opinii

Foloseste cuprinsul pentru a naviga direct la sectiunea ghidului care te intereseaza. Te sfatuim sa citesti cu atentie informatiile din aceste pagini, pentru a intelege cat mai bine detaliile produsului sau serviciului.

Alte ghiduri:

  • Depozite
  • Biroul de CreditGhid Biroul de Credit: ce este Biroul de Credit, calcul scoring Biroul de Credit, dupa cate zile se raporteaza sau se sterg restantele, etc. Ghid complet pe Conso.ro
  • Drepturile consumatorilor de crediteGhid despre drepturile consumatorilor de credite: drepturi la analiza dosarului, conditii renuntare credit, sfaturi de la ANPC privind OUG 50/2010. Ghid complet.

Facebook