Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Cuprins

3.6 Ce tipuri de asigurari sunt incluse?

PDF Printeaza

Cardurile premium dispun de asigurari preferentiale, care acopera si sotul sau sotia si copiii. In acest caz, este important de verificat care este suma asigurata, deoarece nivelul sau limiteaza indemnizatia maxima care poate fi incasata. 

Printre asigurarile incluse, de regula, se numara cea pentru accidentele petrecute pe parcursul deplasarilor externe. E bine de stiut ca atunci cand calatoriti in strainatate cu masina proprie sau inchiriata, asigurarea este valabila uneori din momentul in care s-a achitat cu cardul combustibilul pentru prima oara in afara granitelor. 

De asemenea, cardurile includ asigurari medicale si de spitalizare, ca urmare a unui accident produs in timpul calatoriei in strainatate. In plus, asigurarile pot acoperi pierderea sau intarzierea bagajelor, intarzierea cursei aeriene, pierderea legaturii aeriene sau anularea calatoriei in situatii de urgenta – cum ar fi in caz de imbolnavire, accident, prejudiciu grav care afecteaza locuinta sau sediul firmei.  

Unele carduri ofera si asigurare de raspundere civila pentru sume de cateva sute de mii de euro, in cazul vatamarii corporale sau daunelor materiale produse unei terte persoane pe parcursul calatoriei.  

De exemplu, in cazul in care clientul inchiriaza un autoturism si foloseste un card MasterCard Gold pentru a achita, beneficiaza de o asigurare de pana la 50.000 de USD pe o perioada de maximum 15 zile calendaristice cu exceptia inchirierii de vehicule exotice, si cu conditia sa fi renuntat la asigurarea standard oferita de compania de inchirieri auto. 

Totodata, achizitionarea oricarui bun prin intermediul unui card MasterCard Gold aduce o garantie impotriva furtului sau deteriorarii timp de 90 de zile (cu unele mici exceptii, cum ar fi furturile din autoturisme sau incidentele acoperite de alte polite de asigurare). Valoarea maxima ce va fi rambursata este de maximum 1.000 de USD. In cazul producerii unui incident, clientul trebuie sa apeleze numarul de telefon inscris pe vocher-ul de asigurare, primit o data cu cardul, si sa prezinte societatii de asigurare evenimetul petrecut, astfel incat aceasta sa poata lua masurile necesare. 

Pentru ca asigurarile sa fie activate este obligatoriu ca biletele de calatorie sa fie achitate cu cardul.


Vocea clientului

Cele mai comentate

BCR

247 Opinii

CEC Bank

214 Opinii

Foloseste cuprinsul pentru a naviga direct la sectiunea ghidului care te intereseaza. Te sfatuim sa citesti cu atentie informatiile din aceste pagini, pentru a intelege cat mai bine detaliile produsului sau serviciului.

Alte ghiduri:

  • Depozite
  • Biroul de CreditGhid Biroul de Credit: ce este Biroul de Credit, calcul scoring Biroul de Credit, dupa cate zile se raporteaza sau se sterg restantele, etc. Ghid complet pe Conso.ro
  • Drepturile consumatorilor de crediteGhid despre drepturile consumatorilor de credite: drepturi la analiza dosarului, conditii renuntare credit, sfaturi de la ANPC privind OUG 50/2010. Ghid complet.

Facebook