Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

1.5 Cum se corecteaza datele eronate?

PDF Printeaza
Biroul de credit nu este responsabil, de cele mai multe ori, de erorile aparute in raportul de credit. Rolul sau este doar de a inregistra datele transmise de catre banci.
 
Biroul de credit si bancile sunt insa obligate sa efectueze demersuri in vederea remedierii deficientelor constatate, daca apar informatii incomplete sau inexacte, conform unei decizii a Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
 
In momentul in care elibereaza un raport, angajatii Biroului de credit trebuie sa verifice daca nu exista greseli flagrante, iar daca exista, pot semnala bancii raportoare acest lucru.
 
Pentru remedierea deficientelor, Biroul de credit recomanda clientilor sa se adreseze bancii care i-a raportat gresit, printr-o cerere scrisa, urmand ca ulterior, banca sa actualizeze informatiile din raport.
 
Daca nu primeste un raspuns favorabil din partea bancii la cererea de remediere, clientul poate face o reclamatie catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. In urma sesizarii, banca poate fi amendata si, in acelasi timp, obligata sa corecteze eroarea.
 
IMPORTANT: bancile sunt obligate sa remedieze datele privind restantele, numai daca inregistrarile sunt eronate.

Vocea clientului

Cele mai comentate

BCR

248 Opinii

CEC Bank

214 Opinii

Foloseste cuprinsul pentru a naviga direct la sectiunea ghidului care te intereseaza. Te sfatuim sa citesti cu atentie informatiile din aceste pagini, pentru a intelege cat mai bine detaliile produsului sau serviciului.

Alte ghiduri:

Facebook