Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

RCS&RDS a fost amendata pentru neinformarea clientilor

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

RCS&RDS a fost amendata cu 300.000 de lei de catre autoritatea de reglementare in comunicatii (ANCOM) pentru ca nu a informat clientii in legatura cu introducerea unui nou comision.

Masurile aplicate de ANCOM sunt luate in urma primirii unei serii de sesizari de la clienti prin care acestia reclamau introducerea, incepand cu luna iunie 2010, a unui comision de mentenanta de 5 lei pentru serviciul de telefonie fixa.

Pe 28 iunie ANCOM a transmis RCS & RDS o notificare privind intentia aplicarii sanctiunii, solicitand ca, in termen de 45 de zile, compania sa-si notifice toti abonatii cu privire la introducerea noului tarif.

La doua luni de la notificare ANCOM a efectuat un control in urma caruia a constatat ca furnizorul nu a pus in practica masurile solicitate si a decis aplicarea sanctiunii contraventionale.

Legea nu interzice modificarea unilaterala a clauzelor contractuale de catre furnizori, insa acestia au obligatia sa-si informeze clientii atat despre modificari, cu cel putin 30 de zile inainte de intrarea in vigoare a acestora, cat si despre posibilitatea utilizatorilor de a renunta la continuarea relatiei contractuale daca nu sunt de acord cu modificarile propuse, fara plata vreunei despagubiri.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Parteneriat intre CSALB si asociatiile de consumatori pentru informarea clientilor

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) incheie protocoale de colaborare cu asociatiile de consumatori pentru a creste gradul de informare al consumatorilor de servicii financiare. Scopul final este solutionarea a cat mai multe dispute in afara instantelor de judecata. Citeste mai mult

CSALB invata clientii la ce trebuie sa fie atenti cand aplica pentru un credit

In urma analizei solicitarilor formulate de catre clientii care se adreseaza Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), entitatea a elaborat cateva recomandari de care ar trebui sa tina seama cei care intentioneaza sa contracteze un credit de la o banca sau de la o institutie financiara nebancara (IFN). Citeste mai mult

Facebook