Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

RCS&RDS a fost amendata pentru neinformarea clientilor

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

RCS&RDS a fost amendata cu 300.000 de lei de catre autoritatea de reglementare in comunicatii (ANCOM) pentru ca nu a informat clientii in legatura cu introducerea unui nou comision.

Masurile aplicate de ANCOM sunt luate in urma primirii unei serii de sesizari de la clienti prin care acestia reclamau introducerea, incepand cu luna iunie 2010, a unui comision de mentenanta de 5 lei pentru serviciul de telefonie fixa.

Pe 28 iunie ANCOM a transmis RCS & RDS o notificare privind intentia aplicarii sanctiunii, solicitand ca, in termen de 45 de zile, compania sa-si notifice toti abonatii cu privire la introducerea noului tarif.

La doua luni de la notificare ANCOM a efectuat un control in urma caruia a constatat ca furnizorul nu a pus in practica masurile solicitate si a decis aplicarea sanctiunii contraventionale.

Legea nu interzice modificarea unilaterala a clauzelor contractuale de catre furnizori, insa acestia au obligatia sa-si informeze clientii atat despre modificari, cu cel putin 30 de zile inainte de intrarea in vigoare a acestora, cat si despre posibilitatea utilizatorilor de a renunta la continuarea relatiei contractuale daca nu sunt de acord cu modificarile propuse, fara plata vreunei despagubiri.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Limitarea creditarii populatiei, analizata la BNR

Banca Nationala a Romaniei (BNR) analizeaza, din nou, impunerea unor masuri de limitare a creditarii populatiei. Specialistii institutiei sustin ca viteza de crestere a imprumuturilor contractate de persoanele fizice devine ingrijoratoare, dar inca nu a depasit pragul de alerta. Citeste mai mult

ANPC ia bancile la puricat

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a inaintat in instanta 46 de actiuni impotriva bancilor, pentru clauze abuzive din contracte de credit, in perioada 2016 – 2017. In aceeasi perioada, institutia a emis noua ordine prin care s-a dispus incetarea practicilor comerciale incorecte. Citeste mai mult

Facebook