Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

RCS&RDS a fost amendata pentru neinformarea clientilor

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

RCS&RDS a fost amendata cu 300.000 de lei de catre autoritatea de reglementare in comunicatii (ANCOM) pentru ca nu a informat clientii in legatura cu introducerea unui nou comision.

Masurile aplicate de ANCOM sunt luate in urma primirii unei serii de sesizari de la clienti prin care acestia reclamau introducerea, incepand cu luna iunie 2010, a unui comision de mentenanta de 5 lei pentru serviciul de telefonie fixa.

Pe 28 iunie ANCOM a transmis RCS & RDS o notificare privind intentia aplicarii sanctiunii, solicitand ca, in termen de 45 de zile, compania sa-si notifice toti abonatii cu privire la introducerea noului tarif.

La doua luni de la notificare ANCOM a efectuat un control in urma caruia a constatat ca furnizorul nu a pus in practica masurile solicitate si a decis aplicarea sanctiunii contraventionale.

Legea nu interzice modificarea unilaterala a clauzelor contractuale de catre furnizori, insa acestia au obligatia sa-si informeze clientii atat despre modificari, cu cel putin 30 de zile inainte de intrarea in vigoare a acestora, cat si despre posibilitatea utilizatorilor de a renunta la continuarea relatiei contractuale daca nu sunt de acord cu modificarile propuse, fara plata vreunei despagubiri.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce se intampla cu dobanzile la creditele de nevoi personale?

In ciuda scaderii accentuate a dobanzilor la depozite si pe piata interbancara, creditele de nevoi personale continua sa aiba costuri impovaratoare. Doar cateva banci ofera pe piata locala astfel de imprumuturi in lei cu o dobanda anuala efectiva (DAE) sub 10% pe an. Citeste mai mult

Solutionarea alternativa a litigiilor, absenta de pe site-urile multor banci

Clientii nemultumiti de relatia cu banca au la indemana destul de putine mijloace pentru a-si putea face dreptate. Si acelea le raman de multe ori necunoscute, avand in vedere ca sunt insuficient promovate. Este si cazul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), releva o analiza realizata de Conso.ro. Citeste mai mult

Facebook