Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Raiffeisen: Eliminarea comisionului de rambursare anticipata a avut un impact minor

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Sub 10% din clientii care au plecat de la Raiffeisen in ultimele 12 luni reprezinta clienti care si-au refinantat creditele la alte institutii, a declarat vicepresedintele bancii, Razvan Munteanu.

Acesta considera procentul foarte bun, in special prin prisma faptului ca extrem de putini clienti se refinanteaza doar pentru a schimba institutia de credit, majoritatea refinantarilor find insotite in general si de o majorare a sumelor imprumutate.

In total, banca a pierdut in ultimul an 240.000 de clienti dar pe de alta parte a reusit sa isi majoreze portofoliul prin atragerea altor 350.000 de noi clienti. In momentul de fata, Raiffeisen Bank are in portofoliu 1 milion de credite acordate persoanelor fizice, inclusiv descoperit de cont.

In principal rotatia este data de atragerea de noi clienti din randul studentilor, sau a altor categorii nebancarizate, si prin plecarea pensionarilor sau a celor care isi pierd sau schimba locul de munca.

“Este mult exagerat impactul reducerii comisionului de rambursare anticipata. Este mult mai dificil pentru clienti sa se califice la restul conditiilor impuse de banci in prezent”, a mentionat Radu Topliceanu, director executiv al Ariei Persoane Fizice in cadrul Raiffeisen Bank.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce se intampla cu dobanzile la creditele de nevoi personale?

In ciuda scaderii accentuate a dobanzilor la depozite si pe piata interbancara, creditele de nevoi personale continua sa aiba costuri impovaratoare. Doar cateva banci ofera pe piata locala astfel de imprumuturi in lei cu o dobanda anuala efectiva (DAE) sub 10% pe an. Citeste mai mult

Solutionarea alternativa a litigiilor, absenta de pe site-urile multor banci

Clientii nemultumiti de relatia cu banca au la indemana destul de putine mijloace pentru a-si putea face dreptate. Si acelea le raman de multe ori necunoscute, avand in vedere ca sunt insuficient promovate. Este si cazul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), releva o analiza realizata de Conso.ro. Citeste mai mult

Facebook