Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Raiffeisen Bank: Ne asteptam la o crestere modesta a creditarii in 2012

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Activitatea de creditare va ramane pe o panta de crestere modesta in 2012, considera analistii Raiffeisen Bank. In plus, companiile vor fi avantajate in devafoarea populatiei.

Mai exact, creditele acordate companiilor sunt de asteptat sa integistreze o crestere superioara celor acordate populatiei.

“Dupa doi ani de recesiune, procesul de recuperare economica ce a urmat a fost lent si distribuit neuniform pe sectoare, fiind insuficient pentru a readuce sistemul bancar, privit in ansamblu, pe profit”, a explicat Ionut Dumitru, economistul sef al Raiffeisen Bank.

Totusi, acesta considera ca Romania va continua sa fie considerata o piata strategica de catre principalele banci cu capital strain. Sistemul bancar local este solid din punct de vedere financiar si bine reglementat iar nivelurile ridicate ale indicatorilor de solvabilitate si lichiditate ii permit acestuia sa absoarba cu efecte minime socurile venite de pe pietele externe.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Vin vremuri grele pentru creditele de consum

Bancile anunta inasprirea semnificativa a conditiilor de acordare a creditelor de consum pentru populatie, suplimentar fata de cea deja produsa trimestrul trecut. In schimb, pentru imprumuturi imobiliare, conditiile de creditare se vor mentine constante, dupa ce au fost relaxate in toamna acestui an, se arata intr-un raport al BNR. Citeste mai mult

Conso.ro la ZF Live: Impactul cresterii ROBOR asupra debitorilor

Alin Iacob, Managing Partner Conso.ro, a fost invitat din nou la emisiunea de business ZF Live a Ziarului Financiar, unde a vorbit despre turbulentele de pe piata monetara si valutara si despre impactul acestora asupra romanilor imprumutati la banci. Citeste mai mult

Facebook