Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Raiffeisen: Am depus toate eforturile in cadrul procedurii de conciliere cu clientii

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Reprezentantii Raiffeisen Bank au precizat ca au depus toate eforturile in discutiile avute cu casa de avocatura a clientilor nemultumiti, astfel incat fiecare caz sa fie tratat separat.

Casa de avocatura Piperea si Asociatii a anuntat astazi ca va demara un proces colectiv impotriva Raiffeisen Bank, prin care peste 100 de clienti solicita modificarea contractelor de credit.

"Raiffeisen Bank a depus toate eforturile in cadrul procedurii de conciliere sa convinga firma de avocatura sa actioneze in interesul clientilor, si anume, sa individualizeze si sa sustina solicitarile fiecarui client in parte. In ceea ce ne priveste, am analizat fiecare contract in parte si am semnalat avocatilor necesitatea analizei caz cu caz, date fiind diferentele intre cauzele pe care dumnealor doresc sa le prezinte ca una colectiva", a declarat Corina Vasile, director Comunicare si Relatii Publice in cadrul Raiffeisen Bank.

Aceasta a adaugat ca Raiffeisen Banksul a aratat, in cadrul procedurii de conciliere, ca a respectat toate prevederile legale in vigoare.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce se intampla cu dobanzile la creditele de nevoi personale?

In ciuda scaderii accentuate a dobanzilor la depozite si pe piata interbancara, creditele de nevoi personale continua sa aiba costuri impovaratoare. Doar cateva banci ofera pe piata locala astfel de imprumuturi in lei cu o dobanda anuala efectiva (DAE) sub 10% pe an. Citeste mai mult

Solutionarea alternativa a litigiilor, absenta de pe site-urile multor banci

Clientii nemultumiti de relatia cu banca au la indemana destul de putine mijloace pentru a-si putea face dreptate. Si acelea le raman de multe ori necunoscute, avand in vedere ca sunt insuficient promovate. Este si cazul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), releva o analiza realizata de Conso.ro. Citeste mai mult

Facebook