Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Promotiile au adus clienti noi pentru BCR, dar soldul creditelor ramane sub nivelul din 2010

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Creditarea populatiei a inregistrat o crestere in volum in trimestrul al doilea din 2011, ca urmare a derularii de campanii promotionale, dar in total, soldul creditelor BCR este mai mic decat anul trecut.

In al doilea trimestru, portofoliul de credite retail al BCR a urcat cu 342 milioane lei, dupa trei trimestre de declin. In total insa, soldul la jumatatea anului ramane cu 11%, sub nivelul celui inregistrat la finalul primelor 6 luni din 2010.

Scaderile sunt puse de banca pe seama cererii eligibile scazute, ca urmare a veniturilor reduse ale populatiei si ca urmare a faptului ca piata este orientata in special catre refinantarea imprumuturilor vechi.

Volumul agregat al creditelor acordate de banca, atat retail cat si corporate, a crescut doar marginal in primul semestru, de la 48,60 miliarde lei la 48,94 miliarde lei.

Depozitele de la clienti au inregistrat o crestere anuala de 6,6%, pana la nivelul de 37,91 miliarde lei, fiind principala sursa de finantare a bancii.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

CSALB invata clientii la ce trebuie sa fie atenti cand aplica pentru un credit

In urma analizei solicitarilor formulate de catre clientii care se adreseaza Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), entitatea a elaborat cateva recomandari de care ar trebui sa tina seama cei care intentioneaza sa contracteze un credit de la o banca sau de la o institutie financiara nebancara (IFN). Citeste mai mult

Studiu: Peste 60% dintre romani estimeaza ca vor cheltui mai mult in urmatorul an

Apetitul pentru cheltuieli al romanilor este in crestere, astfel ca 62% dintre acestia estimeaza ca vor cheltui mai mult in urmatorul an, conform studiului anual al Cetelem privind consumul gospodariilor din Europa si nivelul de încredere al europenilor, L'Observatoire. Citeste mai mult

Facebook