Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Piraeus renunta la comisionul de analiza dosar, dar creste alte costuri la credite

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Piraeus Bank a operat o serie de modificari la credite la inceputul saptamanii. In vreme ce comisionul de analiza dosar a fost eliminat, o serie de alte costuri au fost majorate.

Creditul de nevoi personale Simplu de luat presupune un comision lunar de administrare de 0,40% la lei (in crestere de la 0,20%), respectiv de 0,35% la euro (in crestere de la 0,30%).

In ceea ce priveste rata dobanzii, aceasta a fost modificata numai la euro, marja fixa peste Euribor scazand in acest caz de la 10% la 9,50%. La lei, marja este de 6,50% peste Robor.

Banca ofera posibilitatea contractarii creditului si fara comisioane, insa la o dobanda cu  pana la 4,75 procente mai mare fata de prima varianta. Astfel, marja fixa de dobanda peste Robor/Euribor la 3 luni este de 11,25%, respectiv 13,50%.

Pe de alta parte, in cazul creditului cu asigurare de viata complexa, comisionul lunar de gestiune a urcat de la 0,35% la 4%, indiferent de moneda de imprumut. Rata dobanzii a crescut cu 1 punct procentual, pana la o marja de 7,5% peste Robor sau 10% peste Euribor.

La produsul destinat achizitiei unui imobil, banca a urcat numai comisionul lunar de administrare la 0,04%. Anterior, costul era de minim 0,03%, in functie de valuta in care era facut creditul.

Marja fixa de dobanda este cuprinsa intre 4,50% si 4,85% la lei, respectiv 5,10% si 5,40%, la stabilirea nivelului acesteia luandu-se in calcul gradul de finantare din valoarea garantiei.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Insolventa persoanelor fizice se amana, din nou

Aplicarea Legii insolventei persoanelor fizice, prevazuta pentru data de 1 august, se amana din nou, din cauza faptului ca nu a fost dezvoltata infrastructura necesara procedurilor prevazute de lege. Guvernul urmeaza sa aprobe un act normativ in acest sens in viitoarea sedinta. Citeste mai mult

Parteneriat intre CSALB si asociatiile de consumatori pentru informarea clientilor

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) incheie protocoale de colaborare cu asociatiile de consumatori pentru a creste gradul de informare al consumatorilor de servicii financiare. Scopul final este solutionarea a cat mai multe dispute in afara instantelor de judecata. Citeste mai mult

Facebook