Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

OTP Bank: Programul de protectie a clientilor a avut succes

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Oficialii OTP Bank sustin ca majoritatea clientilor care s-au confruntat cu probleme au depasit momentele cele mai dificile. Un merit l-a avut si programul de protectie a clientilor derulat de banca.

Prin intermediul acestui program, banca si-a dorit sa afle de la clienti daca exista probleme care i-ar putea face sa inregistreze intarzieri la plata ratelor sau chiar cazuri de neplata.

In acest sens, sucursalele bancii au contactat clientii pentru a se interesa daca au probleme si de ce natura sunt acestea. “Am hotarat sa venim noi in intampinarea lor, pentru ca am constatat ca exista o retinere din partea multor clienti de a lua ei initiativa in asemenea cazuri”, sustine Adrian Chichita, director de retail la OTP Bank.

Din cei peste 60.000 clienti de retail, au fost contactati aproximativ 5.000, iar in cazul a 2.200 au fost identificate solutii care sa le permita sa depaseasca mai usor momentele dificile.

“Suspendarea temporara a platii ratelor, reesalonarea, rescadentarea si chiar reducerea ratelor cu 25% pentru o perioada limitata au fost cateva dintre metodele pe care le-am aplicat pentru a-i ajuta sa faca fata greutatilor”, afirma Chichita.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce se intampla cu dobanzile la creditele de nevoi personale?

In ciuda scaderii accentuate a dobanzilor la depozite si pe piata interbancara, creditele de nevoi personale continua sa aiba costuri impovaratoare. Doar cateva banci ofera pe piata locala astfel de imprumuturi in lei cu o dobanda anuala efectiva (DAE) sub 10% pe an. Citeste mai mult

Solutionarea alternativa a litigiilor, absenta de pe site-urile multor banci

Clientii nemultumiti de relatia cu banca au la indemana destul de putine mijloace pentru a-si putea face dreptate. Si acelea le raman de multe ori necunoscute, avand in vedere ca sunt insuficient promovate. Este si cazul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), releva o analiza realizata de Conso.ro. Citeste mai mult

Facebook