Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

OTP Bank: Programul de protectie a clientilor a avut succes

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Oficialii OTP Bank sustin ca majoritatea clientilor care s-au confruntat cu probleme au depasit momentele cele mai dificile. Un merit l-a avut si programul de protectie a clientilor derulat de banca.

Prin intermediul acestui program, banca si-a dorit sa afle de la clienti daca exista probleme care i-ar putea face sa inregistreze intarzieri la plata ratelor sau chiar cazuri de neplata.

In acest sens, sucursalele bancii au contactat clientii pentru a se interesa daca au probleme si de ce natura sunt acestea. “Am hotarat sa venim noi in intampinarea lor, pentru ca am constatat ca exista o retinere din partea multor clienti de a lua ei initiativa in asemenea cazuri”, sustine Adrian Chichita, director de retail la OTP Bank.

Din cei peste 60.000 clienti de retail, au fost contactati aproximativ 5.000, iar in cazul a 2.200 au fost identificate solutii care sa le permita sa depaseasca mai usor momentele dificile.

“Suspendarea temporara a platii ratelor, reesalonarea, rescadentarea si chiar reducerea ratelor cu 25% pentru o perioada limitata au fost cateva dintre metodele pe care le-am aplicat pentru a-i ajuta sa faca fata greutatilor”, afirma Chichita.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

CSALB invata clientii la ce trebuie sa fie atenti cand aplica pentru un credit

In urma analizei solicitarilor formulate de catre clientii care se adreseaza Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), entitatea a elaborat cateva recomandari de care ar trebui sa tina seama cei care intentioneaza sa contracteze un credit de la o banca sau de la o institutie financiara nebancara (IFN). Citeste mai mult

Studiu: Peste 60% dintre romani estimeaza ca vor cheltui mai mult in urmatorul an

Apetitul pentru cheltuieli al romanilor este in crestere, astfel ca 62% dintre acestia estimeaza ca vor cheltui mai mult in urmatorul an, conform studiului anual al Cetelem privind consumul gospodariilor din Europa si nivelul de încredere al europenilor, L'Observatoire. Citeste mai mult

Facebook