Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

OTP Bank: Programul de protectie a clientilor a avut succes

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Oficialii OTP Bank sustin ca majoritatea clientilor care s-au confruntat cu probleme au depasit momentele cele mai dificile. Un merit l-a avut si programul de protectie a clientilor derulat de banca.

Prin intermediul acestui program, banca si-a dorit sa afle de la clienti daca exista probleme care i-ar putea face sa inregistreze intarzieri la plata ratelor sau chiar cazuri de neplata.

In acest sens, sucursalele bancii au contactat clientii pentru a se interesa daca au probleme si de ce natura sunt acestea. “Am hotarat sa venim noi in intampinarea lor, pentru ca am constatat ca exista o retinere din partea multor clienti de a lua ei initiativa in asemenea cazuri”, sustine Adrian Chichita, director de retail la OTP Bank.

Din cei peste 60.000 clienti de retail, au fost contactati aproximativ 5.000, iar in cazul a 2.200 au fost identificate solutii care sa le permita sa depaseasca mai usor momentele dificile.

“Suspendarea temporara a platii ratelor, reesalonarea, rescadentarea si chiar reducerea ratelor cu 25% pentru o perioada limitata au fost cateva dintre metodele pe care le-am aplicat pentru a-i ajuta sa faca fata greutatilor”, afirma Chichita.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Pierderi din dobanzi pentru debitori si deponenti in 2017

Anul 2017 incepe cu vesti neplacute atat pentru debitorii, cat si pentru deponentii bancilor. In timp ce primii intra in noul an cu dobanzi usor mai mari, pentru imprumuturile in lei, cei din urma vor avea castigurile din dobanzi diminuate prin aplicarea contributiilor la sanatate, indiferent daca au si venituri din alte surse sau nu. Citeste mai mult

Dobanzi minime la creditele in lei

Dobanzile la creditele in lei intra in noul trimestru la minime istorice. Cei care au astfel de contracte in derulare vor avea, pentru urmatoarele trei luni, rate mai mici decat cele din trimestrul anterior. Indicele ROBOR la trei luni s-a situat, in ultima zi a lunii septembrie, la nivelul de 0,69 % pe an. Citeste mai mult

Facebook