Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

ING invita clientii nemultumiti la banca pentru discutii

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Clientii ING Bank care sunt nemultumiti de modul in care banca a implementat prevederile ordonantei nr. 50/2010 se pot prezenta la banca pentru discutii individuale.

“ING Bank sta la dispozitia tuturor clientilor sai pentru discutii individuale, dar nu incurajeaza negocieri “colective” atita timp cat contractele de credit sunt individuale”, se precizeaza intr-un comunicat al bancii. ING atrage atentia clientilor ca refuzul de acceptare al actului aditional nu conduce la suspendarea obligatiilor contractuale.

Potrivit informatiilor din notificarile transmise clientilor si propunerii de act aditional, ING Bank a mentinut nivelul dobanzii contractuale. Formula de calcul s-a schimbat prin indexarea dupa indicii monetari. Marja din contracte s-a modificat, ea fiind suma dintre marja veche plus 2,25 puncte procentuale la euro si 1,25 puncte procetuale la lei.

De asemenea, banca si-a notificat clientii ca elimina comisionul de rambursare anticipata.

O parte din clientii cu credite in derulare, care nu sunt de acord cu acest mod de calcul al dobanzii, au format un grup prin intermediul caruia cer calcularea dobanzilor ca suma intre indicii monetari si marja initiala din contract.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce se intampla cu dobanzile la creditele de nevoi personale?

In ciuda scaderii accentuate a dobanzilor la depozite si pe piata interbancara, creditele de nevoi personale continua sa aiba costuri impovaratoare. Doar cateva banci ofera pe piata locala astfel de imprumuturi in lei cu o dobanda anuala efectiva (DAE) sub 10% pe an. Citeste mai mult

Solutionarea alternativa a litigiilor, absenta de pe site-urile multor banci

Clientii nemultumiti de relatia cu banca au la indemana destul de putine mijloace pentru a-si putea face dreptate. Si acelea le raman de multe ori necunoscute, avand in vedere ca sunt insuficient promovate. Este si cazul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), releva o analiza realizata de Conso.ro. Citeste mai mult

Facebook