Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

ING invita clientii nemultumiti la banca pentru discutii

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Clientii ING Bank care sunt nemultumiti de modul in care banca a implementat prevederile ordonantei nr. 50/2010 se pot prezenta la banca pentru discutii individuale.

“ING Bank sta la dispozitia tuturor clientilor sai pentru discutii individuale, dar nu incurajeaza negocieri “colective” atita timp cat contractele de credit sunt individuale”, se precizeaza intr-un comunicat al bancii. ING atrage atentia clientilor ca refuzul de acceptare al actului aditional nu conduce la suspendarea obligatiilor contractuale.

Potrivit informatiilor din notificarile transmise clientilor si propunerii de act aditional, ING Bank a mentinut nivelul dobanzii contractuale. Formula de calcul s-a schimbat prin indexarea dupa indicii monetari. Marja din contracte s-a modificat, ea fiind suma dintre marja veche plus 2,25 puncte procentuale la euro si 1,25 puncte procetuale la lei.

De asemenea, banca si-a notificat clientii ca elimina comisionul de rambursare anticipata.

O parte din clientii cu credite in derulare, care nu sunt de acord cu acest mod de calcul al dobanzii, au format un grup prin intermediul caruia cer calcularea dobanzilor ca suma intre indicii monetari si marja initiala din contract.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Parteneriat intre CSALB si asociatiile de consumatori pentru informarea clientilor

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) incheie protocoale de colaborare cu asociatiile de consumatori pentru a creste gradul de informare al consumatorilor de servicii financiare. Scopul final este solutionarea a cat mai multe dispute in afara instantelor de judecata. Citeste mai mult

CSALB invata clientii la ce trebuie sa fie atenti cand aplica pentru un credit

In urma analizei solicitarilor formulate de catre clientii care se adreseaza Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), entitatea a elaborat cateva recomandari de care ar trebui sa tina seama cei care intentioneaza sa contracteze un credit de la o banca sau de la o institutie financiara nebancara (IFN). Citeste mai mult

Facebook