Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Finalul lui 2011 a adus ieftiniri la creditele pentru populatie

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Bancile au redus usor dobanzile in luna decembrie la creditele in lei si euro oferite populatiei. Cea mai mare scadere de cost s-a inregistrat la creditele in lei, garantate.

Creditele imobiliare si de nevoi personale cu ipoteca, acordate in lei, s-au ieftinit in medie cu 0,20 puncte procentuale in luna decembrie, conform datelor Conso.ro, pana la un nivel al dobanzii anuale efective (DAE) de 11,80%, respectiv 13,20%.

Acestea reflecta nivelul mediu DAE de la toate bancile care au in oferta disponibila astfel de produse de creditare, fara a le pondera cu volumul efectiv acordat.

Creditele imobiliare in euro au inregistrat o stagnare de pret, afisand la finalul anului 2011 un nivel mediu DAE de 8%, in scadere insa la 7,90% in luna ianuarie.

Creditele negarantate in lei au inregistrat insa o usoara scumpire la inceput de an in timp ce creditele in euro s-au ieftinit cu 0,10 procente in medie.

La finalul lunii ianuarie, bancile trebuie sa implementeze noile reglementari prudentiale impuse de BNR, fiind asteptata o schimbare radicala in politica de acordare a creditelor de consum.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Insolventa persoanelor fizice se amana, din nou

Aplicarea Legii insolventei persoanelor fizice, prevazuta pentru data de 1 august, se amana din nou, din cauza faptului ca nu a fost dezvoltata infrastructura necesara procedurilor prevazute de lege. Guvernul urmeaza sa aprobe un act normativ in acest sens in viitoarea sedinta. Citeste mai mult

Parteneriat intre CSALB si asociatiile de consumatori pentru informarea clientilor

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) incheie protocoale de colaborare cu asociatiile de consumatori pentru a creste gradul de informare al consumatorilor de servicii financiare. Scopul final este solutionarea a cat mai multe dispute in afara instantelor de judecata. Citeste mai mult

Facebook