Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Europenii au dat note mici serviciilor financiare si pietei combustibililor

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Consumatorii europeni au indicat serviciile financiare si piata combustibililor ca fiind domeniile cele mai neconforme cu propriile asteptari, conform unui sondaj realizat de Comisia Europeana.

Serviciile financiare, investitiile (inclusiv pensiile), creditele ipotecare si zona serviciilor imobiliare sunt pietele care au obtinut cele mai mici note din partea consumatorilor europeni.

Intre pietele de marfuri, autoturismele second-hand si carburantii au obtinut notele cele mai mici.

Rezultatele se bazeaza pe un indice al pietelor de consum calculat in functie de increderea consumatorilor, nivelul de satisfactie, usurinta de a compara ofertele si situatia problemelor si plangerilor.

De asemenea, se are in vedere si usurinta in schimbarea furnizorilor si a tarifelor, plaja de alegere a consumatorior pentru fiecare piata, precum si diferentele de pret intre tarile UE la peste 100 de bunuri si servicii.

In consecinta, Comisia Europeana pregateste doua studii in zona creditelor de consum si a combustibililor. In cazul creditelor de consum, studiul va avea in vedere in special nivelul comparabilitatii ofertelor si va fi o baza de pornire pentru revizuirea Directivei Creditelor de Consum in 2013.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce se intampla cu dobanzile la creditele de nevoi personale?

In ciuda scaderii accentuate a dobanzilor la depozite si pe piata interbancara, creditele de nevoi personale continua sa aiba costuri impovaratoare. Doar cateva banci ofera pe piata locala astfel de imprumuturi in lei cu o dobanda anuala efectiva (DAE) sub 10% pe an. Citeste mai mult

Solutionarea alternativa a litigiilor, absenta de pe site-urile multor banci

Clientii nemultumiti de relatia cu banca au la indemana destul de putine mijloace pentru a-si putea face dreptate. Si acelea le raman de multe ori necunoscute, avand in vedere ca sunt insuficient promovate. Este si cazul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), releva o analiza realizata de Conso.ro. Citeste mai mult

Facebook