Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Creditorii din Marea Britanie au agreat asupra unor noi reguli de protectie a clientilor

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Institutiile financiare care ofera credite rapide in Marea Britanie au decis sa adere la un nou sistem de protectie a clientilor, ce presupune inghetarea datoriilor in cazul restantierilor.
 
Mai exact, dupa 60 zile de la inregistrarea restantelor, institutiile nu vor mai calcula dobanzi sau penalizari de intarziere, conform BBC.

Iar, daca in acest interval clientul accepta un plan de rescadentare, inghetarea penalitatilor si dobanzilor se va face automat.

Masurile vor intra in vigoare incepand cu 25 iulie iar finantatorii au promis ca vor adopta si noi masuri mai complexe de evaluare a capacitatii de rambursare a clientilor.

“Aceste noi reguli merg mai departe decat cadrul legal curent si ofera noi drepturi importante pentru clienti”, a precizat purtatorul de cuvant al uniunii institutiilor de credite rapide din Marea Britanie, care inglobeaza aproximativ 90% din industrie.

In Romania, creditele rapide nu se supun unui cadrul de reglementare special ci trebuie sa respecte normele BNR in vigoare si regulile de protectie a consumatorilor de servicii financiare emise de ANPC sau transpuse din legislatia europeana.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Parteneriat intre CSALB si asociatiile de consumatori pentru informarea clientilor

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) incheie protocoale de colaborare cu asociatiile de consumatori pentru a creste gradul de informare al consumatorilor de servicii financiare. Scopul final este solutionarea a cat mai multe dispute in afara instantelor de judecata. Citeste mai mult

CSALB invata clientii la ce trebuie sa fie atenti cand aplica pentru un credit

In urma analizei solicitarilor formulate de catre clientii care se adreseaza Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), entitatea a elaborat cateva recomandari de care ar trebui sa tina seama cei care intentioneaza sa contracteze un credit de la o banca sau de la o institutie financiara nebancara (IFN). Citeste mai mult

Facebook