Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Consultantii Citibank stau de vorba cu clientii pe chat

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Persoanele care doresc sa obtina mai multe informatii despre creditele de nevoi personale oferite de Citibank pot solicita detalii pe chat de la consultantii bancii.

Aplicatia de chat poate fi accesata de pe site-ul bancii, prin completarea unui formular cu informatii de baza. Ulterior, utilizatorul este conectat cu specialistii disponibili, care sunt notificati la fiecare discutie initiata.

Principalul beneficiu este ca vizitatorii pot adresa intrebari specifice privind creditul de nevoi personale, se precizeaza in comunicatul bancii.

La finalul discutiei, utilizatorii au posibilitatea de a solicita consultantilor completarea unei cereri de credit online, urmand ca decizia bancii sa fie comunicata in 24 de ore.

“In societatea moderna, oamenii apeleaza adesea la optiunile oferite de internet inainte de a realiza o achizitie. Serviciul nostru ofera clientilor posibilitatea de a merge dincolo de paginile statice cu informatii si de a beneficia de o interactiune utila cu banca chiar din fata calculatorului personal, la un moment convenabil pentru client”, precizeaza directorul de retail al Citibank Romania, Kumar Ramachandran.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Limitarea creditarii populatiei, analizata la BNR

Banca Nationala a Romaniei (BNR) analizeaza, din nou, impunerea unor masuri de limitare a creditarii populatiei. Specialistii institutiei sustin ca viteza de crestere a imprumuturilor contractate de persoanele fizice devine ingrijoratoare, dar inca nu a depasit pragul de alerta. Citeste mai mult

ANPC ia bancile la puricat

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a inaintat in instanta 46 de actiuni impotriva bancilor, pentru clauze abuzive din contracte de credit, in perioada 2016 – 2017. In aceeasi perioada, institutia a emis noua ordine prin care s-a dispus incetarea practicilor comerciale incorecte. Citeste mai mult

Facebook