Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Consultantii Citibank stau de vorba cu clientii pe chat

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Persoanele care doresc sa obtina mai multe informatii despre creditele de nevoi personale oferite de Citibank pot solicita detalii pe chat de la consultantii bancii.

Aplicatia de chat poate fi accesata de pe site-ul bancii, prin completarea unui formular cu informatii de baza. Ulterior, utilizatorul este conectat cu specialistii disponibili, care sunt notificati la fiecare discutie initiata.

Principalul beneficiu este ca vizitatorii pot adresa intrebari specifice privind creditul de nevoi personale, se precizeaza in comunicatul bancii.

La finalul discutiei, utilizatorii au posibilitatea de a solicita consultantilor completarea unei cereri de credit online, urmand ca decizia bancii sa fie comunicata in 24 de ore.

“In societatea moderna, oamenii apeleaza adesea la optiunile oferite de internet inainte de a realiza o achizitie. Serviciul nostru ofera clientilor posibilitatea de a merge dincolo de paginile statice cu informatii si de a beneficia de o interactiune utila cu banca chiar din fata calculatorului personal, la un moment convenabil pentru client”, precizeaza directorul de retail al Citibank Romania, Kumar Ramachandran.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Insolventa persoanelor fizice se amana, din nou

Aplicarea Legii insolventei persoanelor fizice, prevazuta pentru data de 1 august, se amana din nou, din cauza faptului ca nu a fost dezvoltata infrastructura necesara procedurilor prevazute de lege. Guvernul urmeaza sa aprobe un act normativ in acest sens in viitoarea sedinta. Citeste mai mult

Parteneriat intre CSALB si asociatiile de consumatori pentru informarea clientilor

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) incheie protocoale de colaborare cu asociatiile de consumatori pentru a creste gradul de informare al consumatorilor de servicii financiare. Scopul final este solutionarea a cat mai multe dispute in afara instantelor de judecata. Citeste mai mult

Facebook