Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Consultantii Citibank stau de vorba cu clientii pe chat

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Persoanele care doresc sa obtina mai multe informatii despre creditele de nevoi personale oferite de Citibank pot solicita detalii pe chat de la consultantii bancii.

Aplicatia de chat poate fi accesata de pe site-ul bancii, prin completarea unui formular cu informatii de baza. Ulterior, utilizatorul este conectat cu specialistii disponibili, care sunt notificati la fiecare discutie initiata.

Principalul beneficiu este ca vizitatorii pot adresa intrebari specifice privind creditul de nevoi personale, se precizeaza in comunicatul bancii.

La finalul discutiei, utilizatorii au posibilitatea de a solicita consultantilor completarea unei cereri de credit online, urmand ca decizia bancii sa fie comunicata in 24 de ore.

“In societatea moderna, oamenii apeleaza adesea la optiunile oferite de internet inainte de a realiza o achizitie. Serviciul nostru ofera clientilor posibilitatea de a merge dincolo de paginile statice cu informatii si de a beneficia de o interactiune utila cu banca chiar din fata calculatorului personal, la un moment convenabil pentru client”, precizeaza directorul de retail al Citibank Romania, Kumar Ramachandran.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce se intampla cu dobanzile la creditele de nevoi personale?

In ciuda scaderii accentuate a dobanzilor la depozite si pe piata interbancara, creditele de nevoi personale continua sa aiba costuri impovaratoare. Doar cateva banci ofera pe piata locala astfel de imprumuturi in lei cu o dobanda anuala efectiva (DAE) sub 10% pe an. Citeste mai mult

Solutionarea alternativa a litigiilor, absenta de pe site-urile multor banci

Clientii nemultumiti de relatia cu banca au la indemana destul de putine mijloace pentru a-si putea face dreptate. Si acelea le raman de multe ori necunoscute, avand in vedere ca sunt insuficient promovate. Este si cazul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), releva o analiza realizata de Conso.ro. Citeste mai mult

Facebook