Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii Provident care renunta la consultantii personali platesc de doua ori mai putin

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Provident ofera solicitantilor de credit posibilitatea de a-si achita saptamanal ratele prin transfer bancar. Aceasta modalitate de plata reduce costurile imprumutului cu mai mult de jumatate.

Clientii care doresc sa obtina un imprumut de la Provident Financial beneficiaza de costuri reduse cu mai mult de jumatate fata de varianta standard daca accepta sa primeasca sumele intr-un cont bancar iar ulterior, sa plateasca ratele prin ordin de plata.

Clientii care opteaza pentru serviciul de gestionare a creditului la domiciliu, prin intermediul unui consilier personal, trebuie sa plateasca un comision suplimentar care ajunge la aproximativ 50% din suma imprumutata.

Spre exemplu, in cazul unui imprumut de 1.000 lei contractat pe 56 saptamani, suma totala a dobanzilor si comisioanelor platite de client se ridica la 353,8 lei daca se opteaza pentru varianta transferului bancar.

In cazul in care clientii solicita serviciile unui consilier personal care sa ii viziteze la domiciliu, vor mai plati pe parcursul celor 56 de saptamani o suma suplimentara de 483 lei.

“Stim din sondajele pe care le realizam in randul clientilor nostri ca serviciul la domiciliu este extrem de apreciat, insa am considerat ca este corect sa le oferim acestora si posibilitatea sa plateasca ratele prin ordin de plata, la un cost mai mic”, a precizat Russell Johnsen, directorul general al Provident Romania.
 
Clientii care aleg insa varianta transferului prin ordin de plata trebuie sa astepte pana la 10 zile pentru primirea banilor in cont, fata de 48 ore, cat dureaza incasarea creditului in numerar, direct de la un consilier.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

ANPC ia bancile la puricat

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a inaintat in instanta 46 de actiuni impotriva bancilor, pentru clauze abuzive din contracte de credit, in perioada 2016 – 2017. In aceeasi perioada, institutia a emis noua ordine prin care s-a dispus incetarea practicilor comerciale incorecte. Citeste mai mult

Cum a evoluat comportamentul de creditare la romani?

Romanii sunt optimisti in ceea ce priveste situatia lor financiara in perioada urmatoare, dar si cu privire la evolutia economiei nationale. Cu toate acestea, cei mai multi se gandesc atent inainte sa ia un credit si nu imprumuta mai mult decat stiu ca pot rambursa fara dificultati. Citeste mai mult

Facebook