Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BRD vinde credite de nevoi personale cu perioada de gratie totala de 3 luni

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

BRD acorda creditele de nevoi personale in lei cu o perioada de gratie totala de 3 luni. In aceasta perioada clientii sunt scutiti de la plata dobanzii, a capitalului si a asigurarii de viata.

Campania promotionala este valabila pana pe 27 ianuarie 2015, atat pentru creditele noi, cat si de refinantare cu valori de peste 5.000 lei.


Clientii standard platesc o rata de dobanda fixa de 9,75%, in vreme ce incasarea venitului prin banca presupune o dobanda mai mica, de 8,78%. Asigurarea de viata este suportata de catre client, iar cota de prima lunara este de 0,09%.

In plus, de Black Friday (21 – 23 noiembrie 2014) persoanele care aplica pentru aceste produse pe site-ul bancii si finalizeaza dosarul de credit pana pe 23 decembrie 2014, beneficiaza inclusiv de gratuitate la comisionul de analiza, care in conditii standard este de 200 lei.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce oferte au bancile de Black Friday?

Si bancile intra in febra de Black Friday. Credite de consum sau ipotecare, carduri de credit, dar si alte produse si servicii se pot achizitiona, in aceasta perioada, in conditii mai favorabile decat cele standard. Atentie, insa, la conditiile de derulare a campaniilor. Citeste mai mult

Banci amendate pentru publicitate inselatoare. Care sunt abaterile?

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a amendat 15 banci pentru publicitate inselatoare. Amenzile insumeaza peste 500.000 de lei. In plus, institutiile amendate sunt obligate sa restituie clientilor sumele incasate ilegal, sa corecteze contractele incheiate si sa suspende campaniile publicitare pentru a intra in legalitate. Citeste mai mult

Opinii recente

de Alina Avram

"Complet nemultumita! Customer service aproape inexistent, orientarea catre client este o gluma buna, transparenta, flexibilitate, ascultare proactiva un vis frumos! Dupa un an ..."

Facebook