Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR: Cererea de credite se dezgheata. Clientii sunt mai atenti la costuri

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Bancherii vad o imbunatatire a cererii de credite din partea populatiei. BCR a decis sa prelungeasca o campanie promotionala destinata refinantarii, ca urmare a numarul mare de solicitari.

“Vedem semne de dezghetare a cererii de credite. Clientii fac un calcul rational si aleg ofertele de refinantare care le faciliteaza un cost total al creditului si o rata lunara mai mici”, a precizat Stefan Coroianu, director produse retail in cadrul BCR.

Refinantarea a devenit unul din principalele produse de creditare promovate in perioada post-criza. Avantajul de a atrage clienti de la alte banci este disponibilitatea de a avea o imagine asupra istoricului de plata, ceea ce ofera o mai buna evaluare a riscului.

In plus, conform reprezentantilor BCR, s-a inregistrat o tendinta, in randul clientilor, de a-si refinanta creditele negarantate cu credite garantate, ca urmare a costurilor mai mici si a perioadei mai mari de rambursare.

Ofertele de refinantare ale bancilor pot fi comparate pe Conso.ro, in sectiunea special dedicata.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce se intampla cu dobanzile la creditele de nevoi personale?

In ciuda scaderii accentuate a dobanzilor la depozite si pe piata interbancara, creditele de nevoi personale continua sa aiba costuri impovaratoare. Doar cateva banci ofera pe piata locala astfel de imprumuturi in lei cu o dobanda anuala efectiva (DAE) sub 10% pe an. Citeste mai mult

Solutionarea alternativa a litigiilor, absenta de pe site-urile multor banci

Clientii nemultumiti de relatia cu banca au la indemana destul de putine mijloace pentru a-si putea face dreptate. Si acelea le raman de multe ori necunoscute, avand in vedere ca sunt insuficient promovate. Este si cazul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), releva o analiza realizata de Conso.ro. Citeste mai mult

Facebook