Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Bancpost vrea sa refinanteze creditele de consum ale populatiei

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Bancpost ofera clientilor posibilitatea de a-si refinanta imprumuturile de nevoi personale contractate anterior, de pana la 10.000 euro, printr-un nou credit fara ipoteca.

Noul produs, denumit Bravo, permite obtinerea unei sume de cel mult 10.000 euro sau 35.000 lei pe o perioada de pana la 7 ani, in vederea refinantarii altor imprumuturi de consum contractate anterior de la Bancpost sau de la alte banci.

In cazul creditelor in lei rata dobanzii este formata din Robor la 3 luni plus o marja fixa de 2,52% in timp ce pentru varianta in euro rata dobanzii este exprimata in functie de Euribor la 3 luni plus o marja de 6%.

Clientii pot opta si pentru o rata fixa de dobanda la lei, de 12,90%, insa in acest caz, imprumutul poate fi contractat pe cel mult 5 ani.

Pe parcursul creditului banca mai percepe si un comision lunar de 0,41% la sold.

“Este un fapt ca majoritatea oamenilor au obligatii pe care si le indeplinesc pentru ca au promis, indiferent cat de usor sau de greu le este sa-si respecte aceste promisiuni. Pentru ei am lansat creditul BRAVO, pentru a le recunoaste eforturile”, a precizat George Georgakopoulos,  director executiv senior la Bancpost.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Insolventa persoanelor fizice se amana, din nou

Aplicarea Legii insolventei persoanelor fizice, prevazuta pentru data de 1 august, se amana din nou, din cauza faptului ca nu a fost dezvoltata infrastructura necesara procedurilor prevazute de lege. Guvernul urmeaza sa aprobe un act normativ in acest sens in viitoarea sedinta. Citeste mai mult

Parteneriat intre CSALB si asociatiile de consumatori pentru informarea clientilor

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) incheie protocoale de colaborare cu asociatiile de consumatori pentru a creste gradul de informare al consumatorilor de servicii financiare. Scopul final este solutionarea a cat mai multe dispute in afara instantelor de judecata. Citeste mai mult

Facebook