Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Romaneasca ofera mai multi bani prin creditele de refinantare

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Banca Romaneasca a majorat sumele acordate suplimentar, in cazul creditelor pentru refinantare. Astfel, pe langa acoperirea datoriilor la alte banci, clientii pot obtine orice suma aditionala.

Anterior, suma suplimentara era plafonata la 15% din totalul finantarii. Noua facilitate se aplica atat in cazul creditelor de refinantare negarantate cat si in cazul creditelor de refinantare cu ipoteca.

Suma totala ce poate fi imprumutata reprezinta cel mult 70% din valoarea garantiilor imobiliare prezentate.

“Eliminarea acestei limite de creditare vine sa satisfaca nevoile actuale ale clientilor nostri, oferindu-le posibilitatea unor finantari suplimentare”, a precizat Lakis Couninis, director executiv Retail in cadrul Bancii Romanesti.

Sumele suplimentare pot fi folosite pentru acoperirea eventualelor costuri aditionale aferente creditului sau pentru nevoile personale ale clientului.

Oferta de refinantare este disponibila in lei si euro, la o dobanda formata din Robor sau Euribor plus o marja fixa de 4,5%, respectiv 6,5%. Pana la finalul lunii aprilie, banca nu percepe comision de analiza dosar, nu solicita asigurare de viata si suporta costul aferent evaluarii si asigurarii imobilului.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Bancile ingreuneaza accesul populatiei la credite

Bancile au inasprit standardele de creditare in primul trimestru din acest an, atat pentru creditele de consum acordate populatiei, cat si pentru cele ipotecare, reiese dintr-un sondaj realizat de Banca Nationala a Romaniei (BNR). Conform documentului, accesul la creditele de consum se va ingreuna si in trimestrul doi. Citeste mai mult

Cu cat mai vand bancile creditele neperformante?

Creditele neperformante, acumulate in perioada post-criza, au afectat atat clientii cat si bancile. Insa, in timp ce clientii ajunsi in aceasta situatie pierd garantiile depuse si sunt urmariti de banca sau de societatea de recuperare pana la ultimul banut, bancile au mecanisme care le ajuta sa scape de “balastul” acumulat. Citeste mai mult

Facebook