Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Feroviara reduce marja de dobanda la creditele pentru populatie

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Banca Feroviara a redus cu pana la 4 puncte procentuale marjele fixe de dobanda pentru creditele acordate pana la finele lunii iunie.

Cea mai mare ajustare a fost efectuata la imprumuturile de nevoi personale fara ipoteca in lei, marja fixa de dobanda peste Robor la 3 luni fiind redusa de la 11,2% la 8,2%.

In cazul creditelor garantate cu ipoteca, numai varianta in euro a fost inclusa in promotie. Clientii care contracteaza un credit de nevoi personale cu garantii reale pana la 30 iunie beneficiaza de o marja de dobanda peste Euribor la 3 luni de 6,1%.

Daca se opteaza pentru produsul de achizitie imobil, noua marja incorporata in dobanda este de 5,35%.
De asemenea, analiza dosarului si administrarea creditului sunt gratuite.

Promotia derulata de banca plaseaza ofertele de finantare ale bancii in prima parte a clasamentului in functie de dobanda anuala efectiva suportata de client, potrivit comparatorului Conso.ro.

Spre exemplu, un creditul de nevoi personale de 10.000 lei pe 5 ani afiseaza o DAE de 14,8%, in conditiile in care acest cost porneste de la aproximativ 13% si ajunge la un maxim de 28%.

Pe de alta parte, un credit de nevoi personale cu ipoteca de 20.000 euro pe 15 ani presupune un DAE de 7,7%, restul institutiilor de credit afisand o DAE cuprinsa intre 6,9% si 15,4%.

In cazul unui imprumut ipotecar de 50.000 euro contractat pe 30 ani, costul efectiv suportat de clienti este de 6,9%, in vreme ce DAE la un credit similar la celelalte banci porneste de la 6% si se ridica la 13,3%.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Parteneriat intre CSALB si asociatiile de consumatori pentru informarea clientilor

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) incheie protocoale de colaborare cu asociatiile de consumatori pentru a creste gradul de informare al consumatorilor de servicii financiare. Scopul final este solutionarea a cat mai multe dispute in afara instantelor de judecata. Citeste mai mult

CSALB invata clientii la ce trebuie sa fie atenti cand aplica pentru un credit

In urma analizei solicitarilor formulate de catre clientii care se adreseaza Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), entitatea a elaborat cateva recomandari de care ar trebui sa tina seama cei care intentioneaza sa contracteze un credit de la o banca sau de la o institutie financiara nebancara (IFN). Citeste mai mult

Facebook