Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Millennium preia oferta OTP pentru clientii cu credite in franci

Autor: Conso |

Publicat in: Credite imobiliare

 

Millennium Bank reduce cu 1,5 puncte procentuale marja ratei de dobanda la toate creditele contractate in franci elvetieni, pentru o perioada de trei luni, la cererea clientilor.

Aceeasi solutie a fost introdusa pentru clientii cu credite in franci in urma cu o saptamana si de OTP Bank, institutie care a preluat Millennium Bank.

Si in cazul Millennium, clientii trebuie sa solicite bancii, in scris, accesarea ofertei, pana pe 27 februarie 2015.

"Portofoliul de credite in CHF al Millennium Bank Romania este foarte redus. Cu toate acestea analizam constant evolutia pietei si vrem sa ne asiguram clientii ca vom continua sa cautam masuri de protectie pentru a-i sustine in asemenea situatii neasteptate. In acest sens, ii invitam pe clientii nostri cu credite in franci elvetieni in unitatile Millennium Bank, unde vom gasi cele mai bune solutii personalizate”, a declarat Adrian Popa, director de Marketing si Comunicare la Millennium Bank, prin intermediul unui comunicat de presa.

Alte articole din Credite imobiliare

Credite imobiliare

Programul de conversie al OTP Bank se va aplica si clientilor Bancii Romanesti

Clientii Bancii Romanesti cu credite in franci elvetieni vor beneficia de programul de conversie a creditelor in CHF oferit de OTP Bank Romania clientilor proprii, in urma tranzactiei prin care OTP preia Banca Romaneasca de la Banca Nationala a Greciei. Tranzactia a fost anuntata oficial, insa valoarea acesteia nu a fost dezvaluita. Citeste mai mult

Viziunea Raiffeisen despre creditele in CHF, diferita de cea prezentata clientilor

O serie de documente interne ale Raiffeisen Bank aparute in presa in ultimele zile, cu privire la strategia de vanzare a creditelor in franci elvetieni (CHF) indica faptul ca banca a luat in calcul, tot timpul, riscul de crestere a costurilor clientilor pe parcursul derularii creditului. Insa aceste informatii nu au fost impartasite si clientilor. Citeste mai mult

Opinii recente

de Viorel Susnea

"Cei mai neseriosi. Dupa ce am aplicat pentru card avantaj, sunt sunat si chemat in Pallas Moll. Acolo dupa ce am semnat un ..."

Facebook