Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Porsche Leasing introduce oferta de finantare in lei

Autor: Conso |

Publicat in: Credite auto & leasing

 
Porsche Leasing introduce oferta de finantare in lei Porsche Leasing introduce oferta de finantare in lei

Porsche Leasing si-a extins oferta cu o solutie de finantare in lei, ce asigura clientul ca va plati aceeasi rata lunara de la inceputul pana la sfarsitul contractului de leasing.

Rata dobanzii este fixata la 10,49%, iar perioada maxima de rambursare poate ajunge pana la 5 ani. Clientii trebuie sa plateasca un comision de analiza dosar de 660 lei si un comision de administrare de 860 lei. Ambele comisioane se percep o singura data, la semnarea contractului, si includ costurile logistice cu inmatricularea masinii, inclusiv alegerea unor numere preferentiale.

“Clientii care opteaza pentru acest produs solid nu vor fi expusi riscului dat de cursul valutar sau de ratele variabile ale dobanzii”, a precizat directorul executiv al Porsche Finance Group, Christoph Binder.

Oferta completa este conceputa in lei


Avansul minim este de 15%, mai redus decat la finantarile in euro, unde reglementarile BNR impun o contributie de cel putin 25% din partea clientului.

Finantarile pot fi acordate pentru achizitionarea unui autoturism apartinand marcilor grupului (Volkswagen, Skoda, Audi, Seat, Porsche) sau pentru cumpararea unei masini second-hand din reteaua de dealeri Weltauto.

Produsul de leasing a fost conceput astfel incat toata oferta financiara sa fie exprimata in lei, atat creditul, cat si pretul masinii si asigurarea casco, unde conversia se va face la cursul BNR din ziua tranzactiei + 1%.

Valoarea reziduala poate ajunge pana la 20%

Valoarea reziduala  poate fi cuprinsa intre minim 500 lei si maxim 20%. Clientii care nu intentioneaza sa cumpere masina la finalul contractul, trebuie sa fie atenti sa nu inregistreze un rulaj anual mai mare de 25.000 de km.

“Consideram ca un rulaj de 25.000 km pe an este o uzura media normala. Un client care nu va achita valoarea reziduala va trebui sa suporte un tarif pe km parcurs suplimentar, deoarece un rulaj crescut reduce pretul de revanzare”, a spus directorul de vanzari al Porsche Finance Group, Helian Redai.

Penzalizarea nu se aplica pentru clientii care cumpara autoturismul la sfarsitul contractului.

Alte articole din Credite auto & leasing

Credite auto & leasing

Cum isi recupereaza taxa auto cei care au castigat in instanta?

Proprietarii de masini care au castigat in instanta restituirea taxei auto vor primii banii de la stat cam in aceeasi perioada cu cei care nu au facut un astfel de demers. Guvernul a stabilit, prin Ordonanta, graficul dupa care vor fi efectuate platile catre soferii care detin o hotarare judecatoreasca de recuperare a taxei. Citeste mai mult

O noua forma a timbrului de mediu ar putea fi gata pana la finalul anului

Autoritatile analizeaza mai multe variante pentru reintroducerea unei taxe care sa inlocuiasca timbrul de mediu, dupa ce Romania a fost invadata de masini second-hand. In prezent, la nivelul Guvernului exista un grup de lucru care ar putea avansa o propunere concreta pana la finalul acestui an. Citeste mai mult

Opinii recente

de Timotei Dariciuc

"Buna ziua, In cadrul procesului de acordare a creditului ipotecar, in faza finala de aprobare dupa ce au fost parcursi pasii de aprobare juridica ..."

Facebook