Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Finantarea autovehiculelor ramane principalul vector al pietei de leasing

Autor: Conso |

Publicat in: Credite auto & leasing

 

Lipsa unor proiecte imobiliare sustenabile si stagnarea activitatii industriale a facut ca finantarea vehiculelor sa ramana principul segment al pietei de leasing.

In primele 9 luni ale anului, aproximativ 71% din finantarile prin leasing s-au indreptat catre zona de vehicule, conform datelor Asociatiei Societatilor Financiare – ALB. Procentul este in crestere fata de anul trecut, cand insuma 64,6%.

Finantarea echipamentelor a cunoscut o stagnare, si a ramas la o pondere de 26% din total, chiar daca au fost inregistrate anumite schimbari in structura pe ramuri de activitate.

In schimb, leasingul imobiliar a scazut la un minim istorc, respectiv 3%. In urma cu un an, la finalul lunii septembrie 2011, leasingul imobiliar inregistra aproape 9% din totalul finantarilor.

Per total, piata a scazut usor, in ciuda estimarilor optimiste de la inceputul anului. Primele trei trimestre au adus o valoare a finantarilor de 979 milioane euro, fata de 1 miliard euro, in aceeasi perioada a anului trecut.

Alte articole din Credite auto & leasing

Credite auto & leasing

Soferii care au platit taxele auto, buni de plata din nou

Sistemul care urmeaza sa inlocuiasca timbrul de mediu pe piata auto pare a prinde contur. Ministerul Mediului a elaborat un proiect, care presupune introducerea unor abtibilduri (stikere) colorate, care sa faca distinctia intre autoturisme in functie de nivelul de poluare al acestora. Citeste mai mult

Sperante pentru consumatorii europeni in scandalul Dieselgate

Consumatorii europeni, afectati de scandalul Dieselgate, in care este implicat producatorul auto Volkswagen (VW) ar putea primi sprijin pentru a obtine despagubiri. Dupa mai multe interventii ale oficialilor europeni pe aceasta tema, si Agentiile nationale pentru protectia consumatorilor dau semne ca vor sa se implice. Citeste mai mult

Facebook