Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BRD Finance si-a majorat volumul de credite auto acordate, pe seama parteneriatelor strategice

Autor: Conso |

Publicat in: Credite auto & leasing

 

Parteneriatele si promotiile derulate in primele trei trimestre din 2011 de catre BRD Finance au dus la cresterea volumului de credite auto acordate cu 45% comparativ cu perioada similara din 2010.

Printre principalele parteneriate se numara cel incheiat cu grupul RCI, ce presupune doua linii de activitate: cea a produselor de finantare auto precum si cea reprezentata de cardurile de credit. BRD Finance mai are parteneriate incheiate si cu Chevrolet Romania si Hyundai Auto Romania, ce presupun realizarea unor oferte financiare personalizate.

“Creditele auto reprezinta una dintre axele principale de actiune ale BRD Finance in 2011 si vor continua sa fie si in 2012, atentia si resursele noastre fiind concentrate catre oferirea de produse inovative si servicii financiare cu valoare adaugata partenerilor de afaceri si clientilor finali”, a declarat Bernard Histe, Directorul General al BRD Finance.

Pentru promovarea finantarii auto, BRD Finance a derulat si o serie de promotii in 2011 ce au inclus acordare de tichete Remat suplimentare, plinuri de carburant si anvelope de iarna cadou sau includerea costului asigurarii Casco in rata lunara.

Alte articole din Credite auto & leasing

Credite auto & leasing

Programele Rabla si Rabla Plus demareaza in mai

Persoanele interesate sa participle la programele Rabla, se vor putea inscrie in program in luna mai. Ministrul Mediului, Gratiela Gavrilescu, a anuntat ca cele doua variante ale programului, Rabla Clasic si Rabla Plus, au fost aprobate, iar in zilele urmatoare va incepe validarea producatorilor si dealerilor de autovehicule. Citeste mai mult

Soferii care au platit taxele auto, buni de plata din nou

Sistemul care urmeaza sa inlocuiasca timbrul de mediu pe piata auto pare a prinde contur. Ministerul Mediului a elaborat un proiect, care presupune introducerea unor abtibilduri (stikere) colorate, care sa faca distinctia intre autoturisme in functie de nivelul de poluare al acestora. Citeste mai mult

Facebook