Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Bursa isi revine dupa doua zile de declin si recupereaza aproape 2%

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Bursa a reusit sa recupereze in sedinta de marti o parte din terenul pierdut in sedintele anterioare. Indicele general, BET-C a urcat cu 1,85%, ca urmare a scaderii presiunilor de vanzare.

Desi la inceputul zilei de marti bursa arata un trend descendent, acesta s-a inversat la mijlocul sedintei. Indicele BET-C a inregistrat o crestere de 1,85%. SIF-urile au castigat in medie 3,72%, pe o piata cu un volum total al tranzactiilor de peste 50 milioane de lei.

Schimbarea brusca de trend este pusa de analisti pe seama calmarii presiunilor la vanzare in a doua parte a zilei.

“Pana la jumatatea sedintei a fost o presiune extrem de puternica la vanzare, existand unul sau mai multi investitori care au vandut mult. Pe la jumatatea sedintei, probabil, au stopat vanzarile si piata s-a intors”, a explicat Nicu Grigoras, broker la Intercapital Invest.

In ceea ce priveste pietele externe, Grigoras nu considera ca au influentat miscarile de pe piata interna, desi au inregistrat un trend ascendent.

Evolutia principalilor indici interni si internationali poate fi urmarita in sectiunea Investitii.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook