Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Femeile cheltuiesc 140 milioane de euro in perioada Euro 2008

Autor: Conso |

Publicat in: Banii & economia

 

Un studiu realizat de MasterCard Europe releva faptul ca femeile cheltuiesc pana la 140 de milioane de euro pe durata turneului Euro 2008, pe mancare, bautura, cazare, transport si televizoare.
 
Daca in 2004, cumparaturile lor se axau pe bilete pentru meci, mancare, cazare si transport, in 2008 au optat si pentru vizitarea locurilor de atractie turistica din orasele gazda.
 
In timp ce microbistele de la campionat sunt ocupate cu cheltuielile de tricouri imprimate, face-painting si mancare, femeile care urmaresc meciurile de acasa influenteaza si ele cresterea vanzarilor la ziare si reviste, la tricouri cu fotbalisti si in baruri, pub-uri sau magazine.
 
Studiul MasterCard arata ca femeile determina o crestere economica de peste 4 milioane de euro pe meci.

Alte articole din Banii & economia

Banii & economia

CE: Romania risca sa anuleze progresele realizate

Romania si-a consolidat semnificativ pozitia fiscala incepand din 2009, fapt care a dus la atingerea obiectivului pe termen mediu in 2014 si 2015. Insa, in prezent, autoritatile urmeaza o politica fiscala expansionista care duce la departarea substantiala de acest obiectiv. Citeste mai mult

Romania, in top trei deficit de personal calificat

Companiile din intreaga lume intampina probleme tot mai mari in recrutarea de personal calificat. Aproximativ 40% dintre angajatorii care au participat la un studiu au declarat ca se afla in aceasta situatie. In topul tarilor cu personal subcalificat, Romania este situata pe locul 3, cu un procent de 72%, dupa Japonia, 86% si Taiwan, 73%. Citeste mai mult

Facebook