Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Parintii trimit bani copiilor prin Good.bee

Autor: Conso |

Publicat in: Plati

 

Majoritatea transferurilor realizate prin Good.bee Tranzactii Mobile s-a realizat intre parinti si copiii aflati la distanta, clientul cu numarul 10.000 fiind chiar o studenta la ASE, din Gorj.

La mijlocul lunii noiembrie, serviciul de transfer de bani Good.bee Tranzactii Mobile a cumulat 10.000 de clienti. Conform oficialilor companiei lansate in primavara, vanzarile au evoluat semnificativ in ultimele trei luni, dupa ce in primele luni cresterea a fost destul de lenta.

Majoritatea tranzactiilor au loc intre parinti si copiii acestora aflati la distanta si doar 20% din clienti locuiesc in mediul rural. Valoarea medie a unei tranzactii intre clientii Good.bee este de 100 lei. Reprezentantii companiei au refuzat sa faca public numarul tranzactiilor derulate de clienti pana in prezent.

“Utilizatorul serviciului […] are varsta medie de 29 ani, iar aproximativ 75% din clienti se afla in categoria de varsta 18-35 ani”, a precizat Catalin Moise, presedintele Consiliului de Administratie al Good.bee Service.

Serviciul este disponibil non stop si presupune deschiderea unui cont la BCR si obtinerea unui card de debit Visa Electron.

Alte articole din Plati

Plati

Summit la Bucuresti pe 28-29 noiembrie privind noua directiva de plati PSD2

Pe 28 si 29 noiembrie, la Institutul Bancar Roman, va avea loc evenimentul organizat de NOCASH "PSD2. New Business Models" Fintech Banking Summit, care va reuni o serie de specialisti din tara si strainatate pentru a prezenta in detaliu modul in care directiva va afecta platile de zi cu zi in anii ce vor urma. Citeste mai mult

Internetul prinde tot mai mult teren in cautarea produselor financiare

Peste jumatate dintre utilizatorii de internet din mediul urban cauta online mai des decat acum un an produsele dorite si informatii legate de acestea. Printre cele mai cautate se numara produsele financiare, pentru care canalele online sunt mai importante atunci cand se fac achizitii, releva un stufiu GfK. Citeste mai mult

Facebook