Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Raiffeisen Bank alerteaza clientii sa nu raspunda la mesajele false

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Bombardati de tentative de frauda de tip phishing, reprezentantii Raiffeisen Bank isi avertizeaza clientii sa nu dea curs solicitarilor venite prin email de divulgare a datelor confidentiale.

"Deoarece ne confruntam din ce in ce mai des cu mesaje false trimise pe email ca venind din partea Raiffeisen Bank, va informam ca banca nu trimite sub niciun pretext pe email sau SMS mesaje de verificare sau de alertare, continand formulare, programe atasate sau redirectionari catre site-uri care sa solicite datele personale sau informatii confidentiale (parole, PIN)", au precizat reprezentantii Bancii.

Acestia avertizeaza ca astfel de mesaje vin de la adrese de e-mail contrafacute sau inexistente cu scopul de a frauda persoanele care dau curs solicitarilor.

Clientii sunt astfel sfatuiti sa nu divulge sub nicio forma parola contului de Internet Banking, codul PIN al cardului sau numarul de card.

De asemenea, este foarte important ca serviciul Raiffeisen Online sa fie accesat scriind direct de pe tastatura, adresa sa (www.raiffeisenonline.ro) si sa se verifice intotdeauna de catre client ca este o conexiune sigura, respectiv https, si nu http.

Alte articole din Carduri

Carduri

Cum sa te feresti de infractori cand retragi bani de la bancomat?

Posesorii de carduri din Romania utilizeaza in continuare excesiv operatiunea de retragere de numerar de la bancomat, fapt care le-a dat idei si infractorilor. Acestia au inventat numeroase dispozitive cu ajutorul carora pot copia datele cardurilor sau afla PIN-ul. Politia Romana prezinta cateva astfel de dispozitive. Citeste mai mult

Piata unica digitala stimuleaza comertul online transfrontalier. Cum putem face plati?

Comertul electronic transfrontalier va lua amploare in urma acordului politic la care au ajuns recent Parlamentul European, Consiliul si Comisia de a pune capat geoblocarii nejustificate pentru consumatorii care doresc sa achizitioneze produse sau servicii online in interiorul UE. Citeste mai mult

Facebook