Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Raiffeisen Bank alerteaza clientii sa nu raspunda la mesajele false

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Bombardati de tentative de frauda de tip phishing, reprezentantii Raiffeisen Bank isi avertizeaza clientii sa nu dea curs solicitarilor venite prin email de divulgare a datelor confidentiale.

"Deoarece ne confruntam din ce in ce mai des cu mesaje false trimise pe email ca venind din partea Raiffeisen Bank, va informam ca banca nu trimite sub niciun pretext pe email sau SMS mesaje de verificare sau de alertare, continand formulare, programe atasate sau redirectionari catre site-uri care sa solicite datele personale sau informatii confidentiale (parole, PIN)", au precizat reprezentantii Bancii.

Acestia avertizeaza ca astfel de mesaje vin de la adrese de e-mail contrafacute sau inexistente cu scopul de a frauda persoanele care dau curs solicitarilor.

Clientii sunt astfel sfatuiti sa nu divulge sub nicio forma parola contului de Internet Banking, codul PIN al cardului sau numarul de card.

De asemenea, este foarte important ca serviciul Raiffeisen Online sa fie accesat scriind direct de pe tastatura, adresa sa (www.raiffeisenonline.ro) si sa se verifice intotdeauna de catre client ca este o conexiune sigura, respectiv https, si nu http.

Alte articole din Carduri

Carduri

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

ANPC considera ilegal un comision platit frecvent de consumatori

Multe banci percep comisioane usturatoare pentru retragerea de numerar de pe cardurile de credit, desi ANPC sustine ca OUG 50/2010 le interzice in mod expres. Practica a fost sanctionata de curand de ANPC, insa doar in cazul CEC Bank. Ramane de vazut ce se va intampla in cazul celorlalte banci care percep consumatorilor aceste comisioane. Citeste mai mult

Facebook