Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

ProCredit Bank pune accent pe creditul rural

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 
Michael Kowalski, director general ProCredit Bank Michael Kowalski, director general ProCredit Bank

2005 a fost pentru ProCredit Bank un an de crestere sustinuta. In 2006, banca si-a propus sa-si continue dezvoltarea, prin extinderea numarului de unitati si orientarea spre creditul rural.

Totalul activelor ProCredit Bank a depasit, la mijlocul lunii martie, 131 milioane euro, iar portofoliul de credite a trecut de pragul de 100 milioane euro. Aceste cifre sunt rezultatul cresterilor inregistrate in 2005, cand volumul creditelor acordate s-a majorat cu 73%. Si resursele atrase au inregistrat plusuri importante, suma totala a acestora depasind 65 milioane euro.

In 2006, banca isi propune sa sustina cresterea prin extinderea semnificativa a retelei teritoriale si prin finantarea mai multor tipuri de afaceri.
Dimensiunea retelei a ajuns la 19 unitati, prin deschiderea a inca 2 sucursale ? in Braila si Baia Mare. La finele anului se preconizeaza sa se ajunga la 30 de sucursale. Principalele tinte vizate pentru deschiderea de unitati sunt Tg. Mures, Mangalia, Suceava, Rm. Valcea si desigur, Bucurestiul.

La nivel de produse, ProCredit Bank se va concentra si pe mai departe pentru oferirea de imprumuturi pentru micii intreprinzatori. Migrarea catre creditele de consum nu este luata in calcul de conducerea bancii. In schimb, banca se va concentra pentru acordarea de credite agricole si pe finantarea altor afaceri din zonele rurale. Michael Kowalski, directorul general al bancii, prevede acestui segment un mare viitor.

?In primele doua luni, o treime din credite au fost acordate pentru afaceri derulate in zonele rurale. Un microbuz denumit AgroVan se deplaseaza, impreuna cu ofiterii nostri de credite in zonele limitrofe Bucurestiului. Pana la sfarsitul anului, vom avea patru asemenea vehicule, care vor vizita, treptat, toate zonele tarii?, afirma Kowalski.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook