Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Bancpost vrea sa-si creasca vanzarile prin canale alternative

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

In 2007, Bancpost si-a propus sa continue extinderea retelei de unitati. In acelasi timp insa, banca doreste sa-si dubleze businessul derulat prin intermediul canalelor alternative de vanzari.

De la aproximativ 200 de unitati la sfarsitul anului 2006, planurile bancii prevad o extindere pana la 275 in acest an. Si asta in conditiile in care 10 unitati urmeaza a fi inchise, in vederea relocarii lor in zone cu vad comercial.

Insa planurile de extindere teritoriala ar putea fi modificate, in conditiile in care tendinta majorarii preturilor pentru inchirierea cladirilor va continua, avertizeaza Mihai Bogza, presedintele Consiliului de Administratie al Bancpost. ?Ne vom uita cu mare grija la evolutia pietei, in special la chirii. Pentru pozitiile de tip prime location s-au atins niveluri de neimaginat in urma cu un an?, afirma Bogza.

In aceste conditii, Bancpost se va orienta din ce in ce mai mult pentru dezvoltarea canalelor alternative de vanzari. Daca in 2006, volumul de afaceri derulat prin intermediul acestora a fost de aproximativ 10% din totalul imprumuturilor in zona persoanelor fizice, in 2007 Bancpost intentioneaza sa-si dubleze aceasta cota. ?Iar cresterea ar putea fi chiar mai mare, in conditiile in care vom decide sa deschidem mai putine unitati?, a conchis Bogza.

Alte articole din Info banci

Info banci

Isarescu: Credibilitatea bancilor s-a erodat in ultimii ani

Credibilitatea bancilor in ochii clientilor s-a erodat in ultimii ani, iar numarul litigiilor in care acestea sunt implicate le afecteaza capitalul, sustine guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu. El sfatuieste bancile sa isi cultive clientii si sa inceapa educatia financiara cu omul de la ghiseu. Citeste mai mult

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Facebook