Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Bancpost vrea sa-si creasca vanzarile prin canale alternative

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

In 2007, Bancpost si-a propus sa continue extinderea retelei de unitati. In acelasi timp insa, banca doreste sa-si dubleze businessul derulat prin intermediul canalelor alternative de vanzari.

De la aproximativ 200 de unitati la sfarsitul anului 2006, planurile bancii prevad o extindere pana la 275 in acest an. Si asta in conditiile in care 10 unitati urmeaza a fi inchise, in vederea relocarii lor in zone cu vad comercial.

Insa planurile de extindere teritoriala ar putea fi modificate, in conditiile in care tendinta majorarii preturilor pentru inchirierea cladirilor va continua, avertizeaza Mihai Bogza, presedintele Consiliului de Administratie al Bancpost. ?Ne vom uita cu mare grija la evolutia pietei, in special la chirii. Pentru pozitiile de tip prime location s-au atins niveluri de neimaginat in urma cu un an?, afirma Bogza.

In aceste conditii, Bancpost se va orienta din ce in ce mai mult pentru dezvoltarea canalelor alternative de vanzari. Daca in 2006, volumul de afaceri derulat prin intermediul acestora a fost de aproximativ 10% din totalul imprumuturilor in zona persoanelor fizice, in 2007 Bancpost intentioneaza sa-si dubleze aceasta cota. ?Iar cresterea ar putea fi chiar mai mare, in conditiile in care vom decide sa deschidem mai putine unitati?, a conchis Bogza.

Alte articole din Info banci

Info banci

Cum lucreaza bancile de Craciun si Anul Nou

Unitatile bancare sunt inchise in zilele de 25 si 26 decembrie 2016, respectiv 1 si 2 ianuarie 2017, cu exceptia unor agentii din centrele comerciale. Insa si in zilele mentionate, clientii pot accesa unele servicii, prin intermediul canalelor alternative. Citeste mai mult

Deschiderea de cont migreaza dinspre offline spre online

Bancile incearca sa tina pasul cu digitalizarea, la presiunea concurentei, dar si a clientilor din ce in ce mai ocupati. Serviciile la distanta sunt tot mai apreciate si, in consecinta, bancile fac eforturi sa le promoveze. Cu toate acestea, in cele mai multe cazuri utilizarea unui cont creat online nu se poate face fara prezenta fizica la banca. Citeste mai mult

Facebook