Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Transilvania incurajeaza clientii sa foloseasca mai multe servicii bancare

Autor: Conso |

Publicat in: Plati

 

Banca Transilvania deruleaza o promotie prin care ofera premii clientilor care utilizeaza lunar, pana la 15 ianuarie 2010, cel putin 3 produse din cele 5 incluse in campanie.
 
Produsele pentru care se poate opta sunt contul curent, cardul de debit sau de credit, serviciul de internet banking, creditele si depozitele. Combinatiile alese pot diferi de la o luna la alta.
 
De exemplu, o persoana care primeste lunar salariul pe card, realizeaza cel putin o tranzactie pe luna prin internet banking si constituie un depozit ori il prelungeste pe cel existent, indeplineste conditiile pentru a participa la promotie.
 
Contul curent trebuie alimentat insa cu minim 300 lei, iar numarul tranzactiilor lunare cu cardul la comercianti este de minim 2.
 
Premiile in valoare de 250 euro fiecare, sunt acordate in baza unei extrageri la sorti. Participantii pot gasi mai multe detalii pe site-ul campaniei.

Alte articole din Plati

Plati

CE cere Romaniei explicatii pentru intarzierea Directivei privind conturile de plati

Comisia Europeana cere Romaniei detalii referitoare la transpunerea in legislatia nationala a Directivei privind conturile de plati, obligatie care trebuia indeplinita pana la 18 septembrie 2016. De asemenea, o solicitare similara a fost transmisa si Belgiei. Citeste mai mult

Proiectul de lege privind comparabilitatea comisioanelor merge in Parlament

Guvernul a adoptat proiectul de Lege privind comparabilitatea comisioanelor bancare, elaborate de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor. Actul transpune in legislatia nationala prevederile Directivei 92/2014 si ar trebui sa determine cresterea nivelului de informare si protectie a consumatorilor la alegerea unui cont de plati. Citeste mai mult

Facebook