Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Cetelem demareaza doua campanii promotionale

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Pana la finele anului, creditele acordate de Cetelem prin Flamingo Internatonal beneficiaza de perioada de gratie, iar cardul de credit Cetelem-MasterCard poate duce posesorii la meciurile Stelei din Cupa Campionilor.
 
Prin campania "Cumperi acum si platesti anul viitor", clientii lantului de magazine Flamingo si Flanco au posibilitatea ca pana la sfarsitul anului sa achizitioneze pe credit produse din magazin, prima rata fiind scadenta in 2008.
 
In acelasi timp, clientul poate beneficia de posibilitatea de a alege ulterior modalitatea de plata: integral sau in rate. Pentru plata integrala nu se percepe dobanda iar in varianta ratelor, dobanda este de 6,9% iar DAE incepe de la 24,23% pentru un credit de 63 luni.
 
Promotia "Bucuria unui copil" se adreseaza utilizatorilor de carduri emise de catre Cetelem sub sigla MasterCard. Posesorii acestor carduri care efectueaza o tranzactie de cel putin 50 lei in perioada promotiei sunt inscrisi automat la tragerea la sorti si pot castiga unul din cele patru bilete oferite de MasterCard la meciurile din UEFA Champions League ale echipei Steaua Bucuresti in perioada 7 - 27 noiembrie.
 
In plus, MasterCard ofera participantilor si posibilitatea de a inscrie telefonic un copil in selectia copiilor care vor insoti jucatorii pe teren la deschiderea meciurilor. Acestia trebuie sa aiba intre 7 si 9 ani si inaltimea intre 1,10 si 1,30 m.

Alte articole din Carduri

Carduri

Visa lanseaza o platforma de plati pentru companiile din Europa

Visa lanseaza in Europa serviciul Visa Direct, o platforma de plati in timp real care permite companiilor sa initieze plati, cum ar fi despagubirile pe polite de asigurare, precum si platile de la persoana la persoana. Citeste mai mult

Cum sa nu cazi in plasa capcanelor online

Consumatorii europeni sunt din ce in ce mai expusi in online la anunturi invazive si inselatoare. Prin urmare, este important sa fii foarte atent si circumspect atunci cand vine vorba de oferte mult prea bune pentru a fi adevarate, astfel incat sa nu ajungi sa platesti pentru bunuri sau abonamente la servicii de care nu ai nevoie. Citeste mai mult

Facebook