Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii OTP Bank isi pot plati facturile prin debitul direct interbancar

Autor: Conso |

Publicat in: Plati

 

Clientii OTP Bank isi vor putea plati facturile prin debitarea directa a contului curent, chiar daca furnizorii au conturi deschise la alte institutii de credit din sistem.

Clientii care opteaza pentru acest serviciu beneficiaza de comisioane reduse fata de nivelurile standard practicate de banca pentru ordine de plata sau cecuri. Costul unei plati prin debit direct este de 1,5 lei (indiferent de suma), atat pentru persoane fizice cat si pentru companii.

Serviciul oferit de OTP Bank este destinat atat clientilor persoane fizice cat si companiilor.

"Debitul Direct Interbancar este un serviciu rapid, simplu, comfortabil si sigur. Prin lansarea acestuia, dorim sa rezolvam o problema evidenta: daca, pana acum, contul platitorului si cel al beneficiarului erau deschise, in mod obligatoriu, la OTP Bank, acum clientul platitor si beneficiarul pot avea conturi deschise la banci diferite", a declarat Laszlo Diosi, CEO la OPT Bank Romania.

Platforma pentru furnizarea serviciilor de debit direct interbancar a fost pusa la punct in 2005 de catre Transfond, prin lansarea serviciului SENT. In prezent insa, doar 19 banci ofera acest serviciu clientilor proprii.

Alte articole din Plati

Plati

Summit la Bucuresti pe 28-29 noiembrie privind noua directiva de plati PSD2

Pe 28 si 29 noiembrie, la Institutul Bancar Roman, va avea loc evenimentul organizat de NOCASH "PSD2. New Business Models" Fintech Banking Summit, care va reuni o serie de specialisti din tara si strainatate pentru a prezenta in detaliu modul in care directiva va afecta platile de zi cu zi in anii ce vor urma. Citeste mai mult

Internetul prinde tot mai mult teren in cautarea produselor financiare

Peste jumatate dintre utilizatorii de internet din mediul urban cauta online mai des decat acum un an produsele dorite si informatii legate de acestea. Printre cele mai cautate se numara produsele financiare, pentru care canalele online sunt mai importante atunci cand se fac achizitii, releva un stufiu GfK. Citeste mai mult

Facebook