Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Bancile grecesti numesc presedinti romani

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Cele mai importante banci cu actionariat elen din Romania, Bancpost si Alpha Bank, au numit bancheri romani in functia executiva cea mai importanta ? director general, respectiv presedinte.

Bancpost a anuntat ca, de la inceputul anului viitor, noul director general al bancii va fi Manuela Plapcianu. Numirea survine retragerii fostului director general, Georgios Michelis.

Plapcianu este un bancher experimentat, cu multi ani de cariera in sistemul bancar romanesc. A lucrat, anterior, pentru ABN AMRO Romania, unde a detinut pozitii manageriale in cadrul Directiei de Vanzari si pentru Citibank Romania, unde a fost directorul retelei teritoriale. In 2003, a devenit directorul Directiei Retail la HVB Bank, iar ulterior vicepresedinte in cadrul HVB Tiriac Bank. In urma fuziunii HVB Tiriac cu Unicredit Romania, Plapcianu ar fi urmat sa detina pozitia de vicepresedinte in cadrul noii banci, UniCredit Tiriac.

Si Alpha Bank Romania a anuntat modificari in conducerea bancii. Modificarile vor intra in vigoare incepand cu data de 1 februarie 2007.

Noul presedinte executiv al bancii este Sergiu Oprescu, care detinea anterior functia de vicepresedinte responsabil cu activitatea de retail. Oprescu il inlocuieste in acest post pe Christos Giampanas, care va prelua o pozitie in cadrul grupului Alpha Bank la Atena.

De asemenea, Evangelos Kalamakis a fost numit prim-vicepresedinte executiv Alpha Bank Romania. Kalamakis il inlocuieste in cea de-a doua functie executiva in cadrul bancii pe Radu Gratian Ghetea. In acelasi timp, Ghetea devine presedinte neexecutiv al Consiliului de Administratie al bancii.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook