Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Raiffeisen Bank isi atentioneaza clientii sa se fereasca de atacurile phishing

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Raiffeisen Bank isi atentioneaza clientii sa nu dea curs mesajelor primite pe e-mail, prin care li se solicita datele de acces la conturile personale.

"Raiffeisen Bank NU a trimis si NU va trimite, sub nici un pretext, mesaje pe e-mail catre clientii sai: de verificare, de autentificare, de atentionare," se precizeaza in atentionare.

De la inceputul anului clientii Raiffeisen Bank au fost tinta unor repetate atacuri de tip Phishing.

Acestia au primit diferite emailuri fiind redirectionati catre o pagina clonata a site-ului Raiffeisen Bank unde li se solicitau datele contului de internet banking, precum parola sau user-name. Numai pe 2 si 3 februarie au fost transmise 4 astfel de e-mailuri.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook