Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Raiffeisen Bank isi atentioneaza clientii sa se fereasca de atacurile phishing

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Raiffeisen Bank isi atentioneaza clientii sa nu dea curs mesajelor primite pe e-mail, prin care li se solicita datele de acces la conturile personale.

"Raiffeisen Bank NU a trimis si NU va trimite, sub nici un pretext, mesaje pe e-mail catre clientii sai: de verificare, de autentificare, de atentionare," se precizeaza in atentionare.

De la inceputul anului clientii Raiffeisen Bank au fost tinta unor repetate atacuri de tip Phishing.

Acestia au primit diferite emailuri fiind redirectionati catre o pagina clonata a site-ului Raiffeisen Bank unde li se solicitau datele contului de internet banking, precum parola sau user-name. Numai pe 2 si 3 februarie au fost transmise 4 astfel de e-mailuri.

Alte articole din Carduri

Carduri

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

ANPC considera ilegal un comision platit frecvent de consumatori

Multe banci percep comisioane usturatoare pentru retragerea de numerar de pe cardurile de credit, desi ANPC sustine ca OUG 50/2010 le interzice in mod expres. Practica a fost sanctionata de curand de ANPC, insa doar in cazul CEC Bank. Ramane de vazut ce se va intampla in cazul celorlalte banci care percep consumatorilor aceste comisioane. Citeste mai mult

Facebook