Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR isi trece cardurile prin apa si foc

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

BCR a decis sa schimbe infatisarea cardurilor proprii si a celor emise in colaborare cu diversi parteneri. Noul design are la baza trei elemente vitale primordiale – apa, focul si aerul.
 
Noile carduri de debit sunt construite avand ca element de fundal “apa”, cardurile de credit au reprezentarea grafica bazata pe “foc”, iar cardurile co-branded, emise in colaborare cu alti parteneri, au un design bazat pe “aer”.
 
Motivul care a stat la baza modificarii identitatii cardurilor BCR a fost actiunea de schimbare a logo-ului bancii, prin alaturarea literei S colorate in rosu langa initialele BCR.
 
Detinatorii vechilor modele de carduri vor avea acces la carduri cu noul design abia in momentul expirarii lor. Iar designul noilor carduri co-branded va fi disponibil clientilor incepand din luna octombrie.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook