Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR isi trece cardurile prin apa si foc

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

BCR a decis sa schimbe infatisarea cardurilor proprii si a celor emise in colaborare cu diversi parteneri. Noul design are la baza trei elemente vitale primordiale – apa, focul si aerul.
 
Noile carduri de debit sunt construite avand ca element de fundal “apa”, cardurile de credit au reprezentarea grafica bazata pe “foc”, iar cardurile co-branded, emise in colaborare cu alti parteneri, au un design bazat pe “aer”.
 
Motivul care a stat la baza modificarii identitatii cardurilor BCR a fost actiunea de schimbare a logo-ului bancii, prin alaturarea literei S colorate in rosu langa initialele BCR.
 
Detinatorii vechilor modele de carduri vor avea acces la carduri cu noul design abia in momentul expirarii lor. Iar designul noilor carduri co-branded va fi disponibil clientilor incepand din luna octombrie.

Alte articole din Carduri

Carduri

Piata unica digitala stimuleaza comertul online transfrontalier. Cum putem face plati?

Comertul electronic transfrontalier va lua amploare in urma acordului politic la care au ajuns recent Parlamentul European, Consiliul si Comisia de a pune capat geoblocarii nejustificate pentru consumatorii care doresc sa achizitioneze produse sau servicii online in interiorul UE. Citeste mai mult

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

Facebook