Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR isi trece cardurile prin apa si foc

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

BCR a decis sa schimbe infatisarea cardurilor proprii si a celor emise in colaborare cu diversi parteneri. Noul design are la baza trei elemente vitale primordiale – apa, focul si aerul.
 
Noile carduri de debit sunt construite avand ca element de fundal “apa”, cardurile de credit au reprezentarea grafica bazata pe “foc”, iar cardurile co-branded, emise in colaborare cu alti parteneri, au un design bazat pe “aer”.
 
Motivul care a stat la baza modificarii identitatii cardurilor BCR a fost actiunea de schimbare a logo-ului bancii, prin alaturarea literei S colorate in rosu langa initialele BCR.
 
Detinatorii vechilor modele de carduri vor avea acces la carduri cu noul design abia in momentul expirarii lor. Iar designul noilor carduri co-branded va fi disponibil clientilor incepand din luna octombrie.

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook