Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Brandul HVB dispare din Romania

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

UniCredit isi va redefini in 2007 brandul subsidiarelor sale din Europa Centrala si de Est. In Romania, brandul HVB dispare, in timp ce numele ?Tiriac? se mentine pe scena bancara.

Denumirea ce va rezulta din fuziunea dintre UniCredit Romania si HVB Tiriac Bank este UniCredit Tiriac Bank. ?In tarile cu branduri locale puternice, UniCredit foloseste valoarea existenta a brandului?, se motiveaza in comunicatul de presa. Inainte de fuziunea cu HVB Bank, Banca Tiriac avea o cota de piata de aproximativ 3%.

Subsidiara din Bulgaria isi va derula operatiunile sub numele de UniCredit Bulbank. Aceasta este a treia banca din Bulgaria ca marime, avand o cota de piata de aproximativ 12%. In Croatia, numele liderului de piata - Zagrebacka banka - nu va fi modificat. In Turcia, subsidiara a finalizat recent procesul de rebranding, sub numele Yapi Kredi, care va ramane neschimbat.

In rest, procesul de integrare a subsidiarelor este insotit de o standardizare a imaginii grupului in regiune. In Cehia, Estonia, Lituania, Ungaria, Letonia, Lituania, Serbia, Slovacia si Ucraina, bancile vor fi redenumite ?UniCredit Bank?.

?Prin aceasta decizie, folosim puterea brandului umbrela al UniCredit Group, care se numara printre bancile de top din Europa?, a spus Erich Hampel, membru al Comitetului de Directie al UniCredit Group responsabil pentru Divizia Europa Centrala si de Est si CEO al Bank Austria Creditanstalt.

In Polonia, Rusia, Slovenia si Bosnia-Hertegovina, inca nu au fost luate deciziile finale in privinta noilor denumiri.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook