Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Solutii avansate de ecommerce pentru comerciantii virtuali

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Dezvoltatorul MX Consulting Business Media a lansat a doua versiune a solutiei ecommerce EKOS pentru magazinele online. In plus, au fost lansate si doua servicii noi.

Noua versiune vine sa completeze si sa imbunatateasca prima forma a solutiei, lansata de companie in septembrie 2007. EKOS v2 este disponibila in trei pachete -  Starter, Advanced si Professional – corespunzator gradului de complexitate pe care-l ofera. Cele trei pachete au preturi cuprinse intre 370 si 780 de euro.

Odata cu lansarea EKOS v2, compania ofera si doua servicii noi - EKOS update si EKOS research. EKOS update este destinat magazinelor existente si start up-urilor online, si ofera actualizarea automata a preturilor si stocurilor din ofertele de la furnizori, iar EKOS research reprezinta un serviciu destinat magazinelor online prin care se ofera posibilitatea actualizarii bazei de date de produse si a detaliilor acestora.

Serviciile se ofera sub forma de abonament si au ca pret de pornire urmatoarele cotatii - Ekos update, pret incepand de la 150 euro/luna, iar Ekos research, pret incepand de la 280 euro pe luna.

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook