Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BRD si GECAD ePayment lanseaza un card destinat cumparaturilor online

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

BRD Groupe Societe Generale si GECAD ePayment  au lansat cardul BRD ePayment, un instrument de plata creat in principal pentru clientii magazinelor online.

Noul produs, emis sub sigla MasterCard,  are functie de card de debit si poate fi folosit atat in mediul online cat si offline.

Tranzactiile online sunt protejate atat de sistemul antifrauda ePayment cat si de standardul 3D Secure in care toate cardurile sunt preinrolate in momentul emiterii.

In plus acesta are si un cip atasat, oferind astfel un plus de siguranta in momentul folosirii in mediul offline.

Posesorii unui astfel de card au posibilitatea de a acumula puncte pentru fiecare tranzactie efectuata intr-un magazin online romanesc care are implementata solutia de comert electronic ePaymnet, precum pcgarage.ro, fungift.ro sau dol.ro.

„In conditiile in care piata isi pastreaza ritmul de crestere, cred ca este momentul potrivit pentru un instrument de plata care sa introduca un nou standard de securitate, bazat pe tehnologia cardurilor cu CIP, sa sprijine activitatea magazinelor online si sa rasplateasca fidelitatea clientilor”, a declarat CEO Gecad ePayment, Carmen Sebe.

Primii 50 de posesori care folosesc cardul pentru a cumpara online, primesc automat 5.000 de puncte de fidelitate. Aceste puncte pot fi cumulate si utilizate ulterior pentru a achizitiona, cu o reducere de pana la 20% fata de pretul afisat pe site, orice produs din magazinele acceptate in program.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook