Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Grad de indatorare de 70% la leasingul auto de la GE Money

Autor: Conso |

Publicat in: Credite auto & leasing

 

GE Money aplica noi norme de creditare pentru finantarile in leasing oferite populatiei. Principala modificare consta in cresterea gradului de indatorare de la 40% la 70%.
 
Ca urmare a primirii avizului din partea Bancii Nationale, Motoractive Leasing - compania ce functioneaza in Romania sub marca GE Money - va putea oferi finantari auto mai mari, datorita gradului de indatorare de pana la 70% din veniturile nete eligibile.
 
"Noile norme vizeaza o segmentare a clientilor persoane fizice in clase de risc, in functie de care se stabileste gradul maxim de indatorare acceptat. Practic, acesta poate varia intre 55% si 70% insa estimam ca in majoritatea cazurilor, gradul de indatorare va fi in jur de 65% din veniturile nete eligibile", a declarat Felicia Relenschi, director general la Motoractive.
 
Solicitantii pot obtine finantare pe o perioada de pana la 7 ani, cu un avans minim de 8% si o valoare reziduala de maxim 20%. Rata dobanzii variaza intre 8,25% si 8,75%, in functie de durata de rambursare.

Alte articole din Credite auto & leasing

Credite auto & leasing

Taxa auto ar putea fi rambursata mai rapid, la presiunea CE

Comisia Europeana preseaza autoritatile romane sa ramburseze rapid taxa auto cetatenilor care au platit aceasta taxa, indiferent de denumirea pe care a avut-o in timp. Forul european a transmis Romaniei un avertisment, din cauza faptului ca legislatia romaneasca permite esalonarea platilor pe o perioada lunga de timp. Citeste mai mult

Noi lamuriri cu privire la restituirea taxei auto

Ministerul Finantelor vine cu noi precizari cu privire la restituirea taxei auto, in forma in care a fost platita de catre posesorii de autovehicole, ca urmare a faptului ca, in toate formulele, taxa a fost declarata neconforma cu legislatia UE. Intre timp, insa, inmatricularile de masini noi pierd teren in fata celor second-hand. Citeste mai mult

Facebook