Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

CEC isi inzeceste profitul

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Pe primele noua luni din 2006, profitul obtinut de CEC este de peste 10 ori mai mare decat cel din aceeasi perioada din 2005. In plus, creditele s-au dublat iar numarul cardurilor a depasit 100.000

Profitul net obtinut de CEC in primele noua luni ale anului 2006 s-a apropiat de 33 de milioane de lei, fata de doar 3,1 milioane in primele trei trimestre din 2005. In consecinta si indicatorii care reflecta profitabilitatea s-au modificat spectaculos. Rentabilitatea activelor (ROA) a iesit din ?zona 0? si a urcat pana la 1,61%, iar rentabilitatea capitalurilor a crescut de la 1,59% pana la 15,84%.

In aceeasi perioada, creditele acordate clientilor s-au dublat, ponderea in bilant a imprumuturilor ajungand la aproximativ 45%. Interesant este faptul ca CEC incepe sa devina si o banca a companiilor, cota de piata a bancii in ceea ce priveste imprumuturile acordate persoanelor juridice ajungand la 1%.

De asemenea, CEC a reusit sa faca progrese importante si la nivel de informatizare. Mai mult de 900 de unitati sunt acum online in sistemul informatic al bancii, iar pana la finele numarul lor ar putea atinge 1.000. Unul dintre efectele benefice ale informatizarii la nivelul clientilor il reprezinta disparitia confirmarilor telefonice de sold ? care durau peste 30 de minute ? si inlocuirea lor cu confirmarile electronice.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook