Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

CEC isi inzeceste profitul

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Pe primele noua luni din 2006, profitul obtinut de CEC este de peste 10 ori mai mare decat cel din aceeasi perioada din 2005. In plus, creditele s-au dublat iar numarul cardurilor a depasit 100.000

Profitul net obtinut de CEC in primele noua luni ale anului 2006 s-a apropiat de 33 de milioane de lei, fata de doar 3,1 milioane in primele trei trimestre din 2005. In consecinta si indicatorii care reflecta profitabilitatea s-au modificat spectaculos. Rentabilitatea activelor (ROA) a iesit din ?zona 0? si a urcat pana la 1,61%, iar rentabilitatea capitalurilor a crescut de la 1,59% pana la 15,84%.

In aceeasi perioada, creditele acordate clientilor s-au dublat, ponderea in bilant a imprumuturilor ajungand la aproximativ 45%. Interesant este faptul ca CEC incepe sa devina si o banca a companiilor, cota de piata a bancii in ceea ce priveste imprumuturile acordate persoanelor juridice ajungand la 1%.

De asemenea, CEC a reusit sa faca progrese importante si la nivel de informatizare. Mai mult de 900 de unitati sunt acum online in sistemul informatic al bancii, iar pana la finele numarul lor ar putea atinge 1.000. Unul dintre efectele benefice ale informatizarii la nivelul clientilor il reprezinta disparitia confirmarilor telefonice de sold ? care durau peste 30 de minute ? si inlocuirea lor cu confirmarile electronice.

Alte articole din Info banci

Info banci

Cum lucreaza bancile de Craciun si Anul Nou

Unitatile bancare sunt inchise in zilele de 25 si 26 decembrie 2016, respectiv 1 si 2 ianuarie 2017, cu exceptia unor agentii din centrele comerciale. Insa si in zilele mentionate, clientii pot accesa unele servicii, prin intermediul canalelor alternative. Citeste mai mult

Deschiderea de cont migreaza dinspre offline spre online

Bancile incearca sa tina pasul cu digitalizarea, la presiunea concurentei, dar si a clientilor din ce in ce mai ocupati. Serviciile la distanta sunt tot mai apreciate si, in consecinta, bancile fac eforturi sa le promoveze. Cu toate acestea, in cele mai multe cazuri utilizarea unui cont creat online nu se poate face fara prezenta fizica la banca. Citeste mai mult

Facebook