Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

In SUA, cumparaturile de lux se fac on-line

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Aproape 50% din consumatori  americani care doresc sa efectueze achizitii de lux apeleaza la magazinele virtuale, releva sondajul The Luxury Consumer Tracking Study.

Conform studiului, cumparatorii virtuali au venituri peste medie si, in consecinta, sunt interesati de moda sau sunt colectionari de bijuterii, ceasuri si bauturi fine, fiind in general adeptii unui brand.

Pe de alta parte, un studiu al Forrester Research a aratat ca brandurile de lux nu sunt inca atat de interesate de mediul online. Reprezentantii acestora considera ca exista o discrepanta majora intre targetul lor si utilizatorul tipic de internet.

In consecinta, doar 30% din cele aproape 180 de companii intervievate au o divizie specializata in comertul electronic si majoritatea nu sunt indeajuns de profitabile.

De asemenea, in tabara consumatorilor, oamenii par a fi descurajati sa cumpere online produse scumpe precum bijuteriile, din cauza problemelor de livrare, majoritatea multumindu-se cu latura informativa a unui site cu produse de lux.

Alte articole din Carduri

Carduri

Piata unica digitala stimuleaza comertul online transfrontalier. Cum putem face plati?

Comertul electronic transfrontalier va lua amploare in urma acordului politic la care au ajuns recent Parlamentul European, Consiliul si Comisia de a pune capat geoblocarii nejustificate pentru consumatorii care doresc sa achizitioneze produse sau servicii online in interiorul UE. Citeste mai mult

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

Facebook