Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

In SUA, cumparaturile de lux se fac on-line

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Aproape 50% din consumatori  americani care doresc sa efectueze achizitii de lux apeleaza la magazinele virtuale, releva sondajul The Luxury Consumer Tracking Study.

Conform studiului, cumparatorii virtuali au venituri peste medie si, in consecinta, sunt interesati de moda sau sunt colectionari de bijuterii, ceasuri si bauturi fine, fiind in general adeptii unui brand.

Pe de alta parte, un studiu al Forrester Research a aratat ca brandurile de lux nu sunt inca atat de interesate de mediul online. Reprezentantii acestora considera ca exista o discrepanta majora intre targetul lor si utilizatorul tipic de internet.

In consecinta, doar 30% din cele aproape 180 de companii intervievate au o divizie specializata in comertul electronic si majoritatea nu sunt indeajuns de profitabile.

De asemenea, in tabara consumatorilor, oamenii par a fi descurajati sa cumpere online produse scumpe precum bijuteriile, din cauza problemelor de livrare, majoritatea multumindu-se cu latura informativa a unui site cu produse de lux.

Alte articole din Carduri

Carduri

ANPC considera ilegal un comision platit frecvent de consumatori

Multe banci percep comisioane usturatoare pentru retragerea de numerar de pe cardurile de credit, desi ANPC sustine ca OUG 50/2010 le interzice in mod expres. Practica a fost sanctionata de curand de ANPC, insa doar in cazul CEC Bank. Ramane de vazut ce se va intampla in cazul celorlalte banci care percep consumatorilor aceste comisioane. Citeste mai mult

Visa lanseaza o platforma de plati pentru companiile din Europa

Visa lanseaza in Europa serviciul Visa Direct, o platforma de plati in timp real care permite companiilor sa initieze plati, cum ar fi despagubirile pe polite de asigurare, precum si platile de la persoana la persoana. Citeste mai mult

Facebook