Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

In SUA, cumparaturile de lux se fac on-line

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Aproape 50% din consumatori  americani care doresc sa efectueze achizitii de lux apeleaza la magazinele virtuale, releva sondajul The Luxury Consumer Tracking Study.

Conform studiului, cumparatorii virtuali au venituri peste medie si, in consecinta, sunt interesati de moda sau sunt colectionari de bijuterii, ceasuri si bauturi fine, fiind in general adeptii unui brand.

Pe de alta parte, un studiu al Forrester Research a aratat ca brandurile de lux nu sunt inca atat de interesate de mediul online. Reprezentantii acestora considera ca exista o discrepanta majora intre targetul lor si utilizatorul tipic de internet.

In consecinta, doar 30% din cele aproape 180 de companii intervievate au o divizie specializata in comertul electronic si majoritatea nu sunt indeajuns de profitabile.

De asemenea, in tabara consumatorilor, oamenii par a fi descurajati sa cumpere online produse scumpe precum bijuteriile, din cauza problemelor de livrare, majoritatea multumindu-se cu latura informativa a unui site cu produse de lux.

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook