Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Magazinele online previn frauda prin confirmare telefonica

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Studiul RoCommerce, prezentat la Gala Premiilor eCommerce 2008, releva faptul ca mai mult de 60% din magazinele virtuale romanesti folosesc ca metoda de prevenire a fraudei confirmarea telefonica.

Cu toate ca, potrivit studiului, aproape jumatate dintre magazinele online romanesti sunt coordonate de specialisti IT, numai 34% folosesc sisteme proprii de verificare si depistare a fraudelor la plata prin card. Metodele procesatorului de plati sunt folosite de 20% dintre respondenti.

Alte metode de evitare a fraudelor constau in informarea clientilor in vederea evitarii furtului de identitate (15%), utilizarea certificatelor SSL (peste 10%) sau a serviciilor externe de depistare a fraudelor (peste 4%).

Studiul a fost realizat pe un esantion de 386 de reprezentanti ai magazinelor online, pe baza a 18 intrebari. 

Alte articole din Carduri

Carduri

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

ANPC considera ilegal un comision platit frecvent de consumatori

Multe banci percep comisioane usturatoare pentru retragerea de numerar de pe cardurile de credit, desi ANPC sustine ca OUG 50/2010 le interzice in mod expres. Practica a fost sanctionata de curand de ANPC, insa doar in cazul CEC Bank. Ramane de vazut ce se va intampla in cazul celorlalte banci care percep consumatorilor aceste comisioane. Citeste mai mult

Facebook