Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Magazinele online previn frauda prin confirmare telefonica

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Studiul RoCommerce, prezentat la Gala Premiilor eCommerce 2008, releva faptul ca mai mult de 60% din magazinele virtuale romanesti folosesc ca metoda de prevenire a fraudei confirmarea telefonica.

Cu toate ca, potrivit studiului, aproape jumatate dintre magazinele online romanesti sunt coordonate de specialisti IT, numai 34% folosesc sisteme proprii de verificare si depistare a fraudelor la plata prin card. Metodele procesatorului de plati sunt folosite de 20% dintre respondenti.

Alte metode de evitare a fraudelor constau in informarea clientilor in vederea evitarii furtului de identitate (15%), utilizarea certificatelor SSL (peste 10%) sau a serviciilor externe de depistare a fraudelor (peste 4%).

Studiul a fost realizat pe un esantion de 386 de reprezentanti ai magazinelor online, pe baza a 18 intrebari. 

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook