Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Erste Bank a finalizat achizitionarea BCR

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Astazi s-a finalizat preluarea BCR de catre Erste Bank. Banca austriaca a platit pe 61,88% din actiunile bancii 3,75miliarde de euro. Oficialii de la Viena anunta planuri ambitioase pentru BCR.

?Vom incepe chiar de maine sa implementam un nou plan de business ambitios. Nu va mai trece mai mult de un an pana cand clientii nostri vor simti apartenenta BCR la grupul Erste Bank in ceea ce priveste produsele si serviciile oferite la standarde de calitate europene?, a declarat Andreas Treichl, director general Erste Bank.

Declaratiile lui Treichl trebuie intelese si prin prisma noii sale calitati, aceea de presedinte al Consiliului de Supraveghere al BCR. Consiliu in care se regasesc acum 4 reprezentanti ai Erste Bank, fostul presedinte Daniel Daianu si doi reprezentanti ai celor cinci SIF, Teodor Mihaescu si Mihai Fercala.

Erste Bank adauga piata romaneasca, una dintre cele cu cea mai mare crestere din regiune celor pe care deja opereaza ? Austria, Cehia, Slovacia, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina. Prin preluarea BCR, numarul clientilor Erste Bank ajunge la 15,6 milioane, iar cota de piata in serviciile bancare pentru populatie in Europa Centrala si de Est la aproximativ 15%.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook