Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

SIRA si-a propus sa intre pe piata fondurilor inchise de investitii in semestrul II

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Societatea de administrare a investitiilor SIRA intentioneaza sa lanseze 3 noi fonduri inchise de investitii incepand cu cea de-a doua parte a anului 2010.
 
Primul fond care urmeaza a fi lansat va fi unul de derivate, cu tranzactii pe indici, marfuri, actiuni precum si pe piata Forex.

"Acesta va fi ca un hedge fund. Am vrea sa dam sanse sa investeasca si acelora care nu pot deschide individual un cont pentru a tranzactiona direct pe aceste intrumente", a declarat pentru Conso.ro, Marius Olteanu, presedintele SIRA.

Olteanu a mentionat ca fondul ar putea fi listat chiar pe bursa.
 
In ceea ce priveste celelalte doua fonduri, nu a fost definitivat inca profilul investitional insa se doreste adoptarea unei strategii de implicare mai activa in administrarea portofoliului.
 
SIRA administreaza in prezent doua fonduri deschise de investitii pe piata romaneasca, iar de la inceputul lui 2010 a lansat si un cont individual.
 
Acesta este cel de-al doilea administrator, dupa OTP Asset Management, care a anuntat lansarea de noi fonduri inchise in decursul lui 2010.

Performantele fondurilor mutuale pot fi analizate in detaliu in sectiunea de Comparatii Investitii.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook