Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Comertul online atinge 40 de milioane euro

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Tranzactiile online realizate prin card in primele noua luni din 2008 au ajuns la aproximativ 40 milioane euro, depasind nivelul intregului an 2007, conform informatiilor oferite de RomCard.

Din totalul de 40 de milioane de euro, aproximativ 35 de milioane au fost tranzactionate in magazinele online care folosesc solutia ePayment, afirma oficiali din cadrul Gecad ePayment.

In trimestrul al treilea, romanii au efectuat cumparaturi prin card bancar in magazinele online romanesti in valoare de aproximativ 14 milioane euro, cu aproape 60% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut.

In intervalul iulie-septembrie 2008, cele mai multe vanzari online au fost inregistrate de magazinele ce activeaza in turism si in transporturi, urmate de cele care ofera servicii si produse telecom. Pe pozitia a treia s-au situat magazinele din segmentul e-tail, furnizorii de produse IT fiind printre cei mai activi.

„Comertul online din România nu a avut de suferit pana acum din cauza crizei financiare ce afecteaza piata internationala. Daca in mod normal, iulie si august sunt considerate luni slabe pentru vanzari, in 2008, iulie a fost luna cea mai buna a anului, cu un volum de 5,2 milioane euro”, declara Carmen Sebe, CEO Gecad ePayment.

Pentru ultimul trimestru, cel mai bun sezon din an, se asteapta cresteri de 30% de la o luna la alta, urmand ca la finalul anului volumul total al tranzactiilor prin card in magazinele online romanesti care au implementat plata online sa fie de 57-60 milioane euro.

Alte articole din Carduri

Carduri

Visa lanseaza o platforma de plati pentru companiile din Europa

Visa lanseaza in Europa serviciul Visa Direct, o platforma de plati in timp real care permite companiilor sa initieze plati, cum ar fi despagubirile pe polite de asigurare, precum si platile de la persoana la persoana. Citeste mai mult

Cum sa nu cazi in plasa capcanelor online

Consumatorii europeni sunt din ce in ce mai expusi in online la anunturi invazive si inselatoare. Prin urmare, este important sa fii foarte atent si circumspect atunci cand vine vorba de oferte mult prea bune pentru a fi adevarate, astfel incat sa nu ajungi sa platesti pentru bunuri sau abonamente la servicii de care nu ai nevoie. Citeste mai mult

Facebook