Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

ProCredit Bank mizeaza pe transparenta

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

ProCredit Bank a lansat astazi o campanie originala pe piata romaneasca: Campania de Transparenta. Aceasta se adreseaza persoanelor fizice si firmelor interesate de credite si produse de economisire.

Campania de transparenta initiata de banca isi propune sa furnizeze clientilor actuali si celor potentiali informatii de baza despre cele mai utilizate produse si servicii financiare. De asemenea, campania isi propune sa-i obisnuiasca pe clienti sa solicite informatii detaliate despre beneficiile reale, dar si despre costurile mai mult sau mai putin ascunse ale produselor si serviciilor bancare.

?Cresterea competitiei dintre banci, in dorinta de majorare a cotei de piata, poate avea ca efect inducerea in eroare a clientilor, intrucat se pune accent in primul rand pe beneficii, in vreme ce detaliile de baza ale produselor sunt mai putin explicate. Asemenea comportamente pot pune in pericol chiar reputatia sistemului bancar romanesc?, afirma Michael Kowalski, director general ProCredit Bank.

Campania se va derula prin intermediul a doua brosuri, una care contine informatii despre ce anume trebuie sa cunoasca un client care depune o cerere de credit, respectiv despre elementele de baza ale produselor de economisire. Brosurile vor fi disponibile in toate cele 23 de sucursale ProCredit Bank din tara si vor putea fi consultate si pe website-ul bancii ? www.procreditbank.ro

Alte articole din Info banci

Info banci

Cum lucreaza bancile de Craciun si Anul Nou

Unitatile bancare sunt inchise in zilele de 25 si 26 decembrie 2016, respectiv 1 si 2 ianuarie 2017, cu exceptia unor agentii din centrele comerciale. Insa si in zilele mentionate, clientii pot accesa unele servicii, prin intermediul canalelor alternative. Citeste mai mult

Deschiderea de cont migreaza dinspre offline spre online

Bancile incearca sa tina pasul cu digitalizarea, la presiunea concurentei, dar si a clientilor din ce in ce mai ocupati. Serviciile la distanta sunt tot mai apreciate si, in consecinta, bancile fac eforturi sa le promoveze. Cu toate acestea, in cele mai multe cazuri utilizarea unui cont creat online nu se poate face fara prezenta fizica la banca. Citeste mai mult

Facebook