Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

ProCredit Bank mizeaza pe transparenta

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

ProCredit Bank a lansat astazi o campanie originala pe piata romaneasca: Campania de Transparenta. Aceasta se adreseaza persoanelor fizice si firmelor interesate de credite si produse de economisire.

Campania de transparenta initiata de banca isi propune sa furnizeze clientilor actuali si celor potentiali informatii de baza despre cele mai utilizate produse si servicii financiare. De asemenea, campania isi propune sa-i obisnuiasca pe clienti sa solicite informatii detaliate despre beneficiile reale, dar si despre costurile mai mult sau mai putin ascunse ale produselor si serviciilor bancare.

?Cresterea competitiei dintre banci, in dorinta de majorare a cotei de piata, poate avea ca efect inducerea in eroare a clientilor, intrucat se pune accent in primul rand pe beneficii, in vreme ce detaliile de baza ale produselor sunt mai putin explicate. Asemenea comportamente pot pune in pericol chiar reputatia sistemului bancar romanesc?, afirma Michael Kowalski, director general ProCredit Bank.

Campania se va derula prin intermediul a doua brosuri, una care contine informatii despre ce anume trebuie sa cunoasca un client care depune o cerere de credit, respectiv despre elementele de baza ale produselor de economisire. Brosurile vor fi disponibile in toate cele 23 de sucursale ProCredit Bank din tara si vor putea fi consultate si pe website-ul bancii ? www.procreditbank.ro

Alte articole din Info banci

Info banci

Isarescu: Credibilitatea bancilor s-a erodat in ultimii ani

Credibilitatea bancilor in ochii clientilor s-a erodat in ultimii ani, iar numarul litigiilor in care acestea sunt implicate le afecteaza capitalul, sustine guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu. El sfatuieste bancile sa isi cultive clientii si sa inceapa educatia financiara cu omul de la ghiseu. Citeste mai mult

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Facebook