Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Phishing la Raiffeisen Online

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

In noaptea dintre 15 spre 16 septembrie, un nou atac "phising" a vizat clientii serviciului de internet banking Raiffeisen Online, printr-un email ce le solicita datele contului.
 
Mesajul primit continea un link catre o pagina web, duplicat al site-ului oficial Raiffeisen Bank. Aici clientii trebuiau sa introduca, sub pretextul inregistrarii la un nou sistem de securitate, codul de utilizator, parola si numarul cardului.
 
Pe baza acestor informatii, hackeri puteau intra in conturile clientilor si transfera sume de bani.
 
"Raiffeisen Bank nu va cere niciodata pe mail date confidentiale cum ar fi parola sau numarul complet al cardului", au declarat reprezentantii bancii.
 
Acestia au adaugat ca pagina duplicata a fost dezactivata iar persoanele care au apucat sa introduca datele solicitate trebuie sa sune cat mai degraba la call -centerul bancii (0800 802 02 02) pentru blocarea contului.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook