Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

HVB si Banca Tiriac incheie procesul de fuziune

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

La 1 septembrie 2006, HVB si Banca Tiriac finalizeaza procesul de fuziune. Noua entitate formata se numeste Banca HVB Tiriac. Intre 1-3 septembrie, programul de lucru cu clientii va suferi modificari.

Din cauza proceselor de unificare a sistemelor IT, vineri 1 septembrie 2006 va fi pentru Banca HVB Tiriac o zi lucratoare nebancara. Unitatile vor fi deschise, dar pentru o gama limitata de operatiuni.

Dupa ora 14, joi 31 august, intrumentele de plata primite se vor executa in data de 4 septembrie. Toate incasarile in lei si valuta primite de la alte banci in data de 1 septembrie vor fi creditate in conturile clientilor in data de 4 septembrie, care va fi o zi bancara normala.

De asemenea, in perioada 1-3 septembrie, nu se vor putea efectua retrageri de numerar de la ghiseele unitatilor. Tranzactiile cu cardurile emise de Banca Tiriac si HVB Bank nu vor fi insa afectate de ziua nebancara, clientii putand efectua in continuare tranzactii la ATM si POS.
Banca avertizeaza insa ca evenimente imprevizibile cauzate de migrarea sistemelor informatice a celor doua banci pot duce la mici disfunctionalitati pe perioade limitate. Acestea vor fi remediate imediat ce vor fi sesizate, precizeaza comunicatul bancii.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook